Hej,
Tänkte köpa en Derbi Senda drd extreme 2017.
Säljaren påstår att det enda under hans 2 år som är gjort är att han avpluggat den. Inget mer.
Han har svårt att förklara i ord vad exakt de gjort då han fått hjälp av nån duktig granne med detta. Han säger att de bara avpluggat, inget mer. Och moppen går i 71kmh. Är det ens rimligt att få ut så mycket på avplugga bara?
Mim första tanke var.
När man avpluggar. Behöver man inte ändra tillförsel av bensin/luft? Eller annat?
