Åsikter om pgo big max 2t?

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
streetzone 2017
Elmoped

Åsikter om pgo big max 2t?

Inlägg av streetzone 2017 »

Tjena, skulle behöva höra av andras erfarenheter kring pgo big max. Sålde min streetzone och gick plus ett par tusen och tänker att jag kan unna mig en till billig moppe. Är ute efter en billig, lätt och rolig moppe att busköra och stunta lite med. Tänkte göra några lätta saker som styling, avstrypning och byta vikter/rör etc. Hade det varit rätt beslut o kö på en big max? (Den måste helst ha ett ok axx efter avtrypningar) De är nämligen relativt billiga där jag bor🤷‍♂️
Tacksam för alla svar!
Sal Braman
Elmoped

Re: Åsikter om pgo big max 2t?

Inlägg av Sal Braman »

Jag och min polare byggde precis om en sådan till 70cc. Kommer inte ihåg års modellen men tror det var runt 2003 eller något sådant.

Lätt att mecka med när man tog reda på vad allt gjorde, och även fast dens ålder gick den ganska bra. Nu är det lite problem igen men behövs nog bara lite felsökning. Tyckte det verkar som en bra moped annars och var rätt snabb med bra axx.

Vet att vivacity är bra populära bland stuntare, samt aerox och slider. Men kan vara att dem är lite dyrare.
streetzone 2017
Elmoped

Re: Åsikter om pgo big max 2t?

Inlägg av streetzone 2017 »

Ja aerox, viva och slider hade inte skadat. Har råd men vill helst ha något lite billigare som ändå funkar bra och har fint axx. Har hört bra saker om pgo så tänkte att jag kunde ge dem en chans!

70cc i framtiden förmodligen 🤷‍♂️😂
Skriv svar