Ljudskillnad mellan urpluggat orginal och orginal?

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Chelliot
Elmoped

Ljudskillnad mellan urpluggat orginal och orginal?

Inlägg av Chelliot »

Tjena jag vill endast veta om det är någon ljudskillnad mellan urpluggat orginal och orginal? Och isåfall hur mycket? Samt blir det mycket lättare att stunta då? Kanske lite dumma frågor men vill inte dra onödig uppmärsamhet för farbror blå :)
Oldbig
Elmoped

Inlägg av Oldbig »

Det låter inte mycket mer, lite bättre drag blir det. Ta inte bort blindröret utan sätt bara in en bricka så får du intr problem med farbror blå
Chelliot
Elmoped

Inlägg av Chelliot »

Oldbig skrev:Det låter inte mycket mer, lite bättre drag blir det. Ta inte bort blindröret utan sätt bara in en bricka så får du intr problem med farbror blå
Vänta är jag lite sne nu men har yamaha slider blindrör? x) Isåfall vars sitter det? :)
Oldbig
Elmoped

Inlägg av Oldbig »

Chelliot skrev:
Oldbig skrev:Det låter inte mycket mer, lite bättre drag blir det. Ta inte bort blindröret utan sätt bara in en bricka så får du intr problem med farbror blå
Vänta är jag lite sne nu men har yamaha slider blindrör? x) Isåfall vars sitter det? :)
Jo men blindröret ska dom ha som går imot mot motorkåpan? Men ärligt är fet inte värt att sabba original röret, det är svindyrt att skaffa ett but original rör bättre att köpa ett Trimrör typ, om du är på en budget kan jag rekommendera tecnigas next r funkade bra för mig
Chelliot
Elmoped

Inlägg av Chelliot »

Oldbig skrev:
Chelliot skrev:
Jo men blindröret ska dom ha som går imot mot motorkåpan? Men ärligt är fet inte värt att sabba original röret, det är svindyrt att skaffa ett but original rör bättre att köpa ett Trimrör typ, om du är på en budget kan jag rekommendera tecnigas next r funkade bra för mig
Okok tack :) lever trimrör om mycke mer?
Oldbig
Elmoped

Inlägg av Oldbig »

Chelliot skrev:
Oldbig skrev:
Chelliot skrev: Vänta är jag lite sne nu men har yamaha slider blindrör? x) Isåfall vars sitter det? :)
Okok tack :) lever trimrör om mycke mer?
Beror mycket den rör till rör men om du ska strunta gissar jag att det är lågvarvigt rör du ska skaffa och dom är inte mycket högre en vanliga
Skriv svar