Raggarn1337 skrev:Inte för att vara den som är den men det är bäst att låta originalröret vara original och inte ta bort någon blindtarm...
Så behåll originalröret i originalskick och köp dig ett effektrör istället!
Oavsett om du väljer att ta bort 'blindtarmen' eller att köpa ett effektrör så kommer du behöva ställa in förgasaren med större huvudmunstycke.
Och nej ingen kan svara på vilken storlek du kommer behöva utan där får man prova sig fram.
Nej nej storleken vet jag men. Om jag effekt rör vilket tycker du blir bra. Vill ha ett lågvarvigt rör. Inte för dyrt! Och hur mycket snabbare blir den tror du?
Tecnigas E-nox är väl det som gäller.
Har ingen koll på priset men runtomkring 1600 kr har jag för mig att det kostar.
Angående hastigheten är väldigt svårt att svara på då det varierar från motor till motor. Hur bra skick lager och packningar osv är. Hur bra du ställer in den.
Men du kan väl räkna med en cirka 15-30+ km/h. Beroende på hur bra du ställer in alltså!
Raggarn1337 skrev:Tecnigas E-nox är väl det som gäller.
Har ingen koll på priset men runtomkring 1600 kr har jag för mig att det kostar.
Angående hastigheten är väldigt svårt att svara på då det varierar från motor till motor. Hur bra skick lager och packningar osv är. Hur bra du ställer in den.
Men du kan väl räkna med en cirka 15-30+ km/h. Beroende på hur bra du ställer in alltså!
Lite halvtaskig passform, ett e-nox på en slider
Jahaja! Glömde helt och hållet bort att det var slider vi pratade om!
Är det inte något Zx rör som är ganska lågvarvigt? Har noll koll på scootrar! :p
Lite halvtaskig passform, ett e-nox på en slider
Jahaja! Glömde helt och hållet bort att det var slider vi pratade om!
Är det inte något Zx rör som är ganska lågvarvigt? Har noll koll på scootrar! :p
Leovince TT & ZX ska funka rätt bra, även något Yasuni (Z?) men är inte helt hundra