Tja vad finns det för trim som passar på min Rieju mrt SM -15 som går lätt o skruva av, vill orka sätta på det när man ska vara ute o köra o ta av det när man kör till skolan o sånt
Lätta att ta av och så är ju rätt svårt att säga. För sätter du på ett rimrör så ska du byta munstycke o så, säg 30 min att byta detta men annars så kan du ju dra pluggaen, byta munstycke och ha en CDI som du trycker in när du vill ha den trimmad så att säga. Är snabbast och enklast men den kommer förmodligen gå LITE sämre då du har för stort munstycke.
30 minuter? Knappast, ungefär 5 minuter. Visst första gången du sätter på ett trimrör och ska ställa in förgasaren så kan det ta närmre en halvtimme men när du sedan ställt in så är det bara att ta på originalröret, originalmunstycke och så tvärtom. Tar nog max 5 minuter och då är det endast rör och huvudmunstycke som byts ut och inte något annat som han där över verkar tro...
"Underliggande rör lägre markfrigång pang sten röret skadat"
"Vespa är för kärringar som inte kan växla"
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
Blackbox är nog inte det bästa valet för att dölja att mopeden är trimmad.
Ifall man tex drevar för topphastighet så kommer poliserna känna att den stannar på ett varvtal som är ganska lågt ifall du nu ska få den att gå "lagligt".
Men vettefan, har själv tänk köpa blackbox men får se
DBS Hercules, Puch Dakota, Motorhispania Furia,Yamaha Fs1, Puch Dakota, Yamaha Dt50mx, Apollo motorette
[quote="krazytoneride"]Blackbox är iaf bättre än ingenting om man trimmar[/quote
Det kan stämma Jag tror på någon slags spärr så man inte kan gasa fullt med trottelln]