Skicka en länk på'n Är väl antingen en originalliknande cylinder som är uppborrad eller en kopia på någon bra 70cc. Vilket som, köp förfan inte en sådan när det finns bra cylindrar på Twostroke.se! Alternativt så lär du dig att trimma så kan du porta själv
Funderade oxå på att köpa en sån i vintras men vågade inte chansa. Hade oxå velat höra från nån med erfarenhet av dom ifall man skulle skaffa i framtiden.
Jag har kört med den cylindern köpte den bara för att jag var sugen på att se hur den presterade
Dock lyckades jag tydligen blåsa topplockspackningen men ifall du köper någon topplockspackning av lite kvalité så ska det nog gå bra .
cylindern har ju inte nypt eller något utan endast topplockspackningen som gått
tompan__ skrev:Jag har kört med den cylindern köpte den bara för att jag var sugen på att se hur den presterade
Dock lyckades jag tydligen blåsa topplockspackningen men ifall du köper någon topplockspackning av lite kvalité så ska det nog gå bra .
tompan__ skrev:Jag har kört med den cylindern köpte den bara för att jag var sugen på att se hur den presterade