Hej
Just nu har jag ett munstycke med storlek 82 och jag vill byta upp mig så den blir lite rappare räcker storlek 110 då eller bör jag skaffa större???
Omöjligt för oss att veta när vi inte vet vad du har för moped, setup mm, även om vi vetat det så kan man inte veta precis vad du ska ha men man kan göra en ungefär gissning.
PåDal skrev:Omöjligt för oss att veta när vi inte vet vad du har för moped, setup mm, även om vi vetat det så kan man inte veta precis vad du ska ha men man kan göra en ungefär gissning.
Oj förlåt den har Ostrypt Cdi och trimrör och det är en gilera går kanske i 80nu
PåDal skrev:Omöjligt för oss att veta när vi inte vet vad du har för moped, setup mm, även om vi vetat det så kan man inte veta precis vad du ska ha men man kan göra en ungefär gissning.
Oj förlåt den har Ostrypt Cdi och trimrör och det är en gilera går kanske i 80nu
Okej Har en kompis som har en Derbi med ett trimmrör (vetej vilket) och Derbi och gilera är ju likadana, och han kör med 86 munstycke men du kan ju testa och byta uppåt ifall den går bättre.
Okej Har en kompis som har en Derbi med ett trimmrör (vetej vilket) och Derbi och gilera är ju likadana, och han kör med 86 munstycke men du kan ju testa och byta uppåt ifall den går bättre.
beror på drevningen men med 15 fram så gick mätaren i bott (80kmh) och kunde varva ännu mer efter men räknade ut att den skulle gå ca 90 på mätaren. Men såklart så vet vi ju inte om mätaren stämde precis.
Fredde150ccHonda skrev:
Ok tack så mycket. Vet du vad den går i ungefär
större munstycke än 82 kommer inte göra ett skit bara så du vet, beroende på årsmodell så har du antingen 14 eller 15mm förgasare och om du inte har sportluft så är 82 tillräckligt stort om inte för stort
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
PåDal skrev:
Ok tack så mycket. Vet du vad den går i ungefär
större munstycke än 82 kommer inte göra ett skit bara så du vet, beroende på årsmodell så har du antingen 14 eller 15mm förgasare och om du inte har sportluft så är 82 tillräckligt stort om inte för stort