Oj lenkade fel 70cc ska det varaPåDal skrev:Länken du skickade är till en Arisal 50cc sportEller skrev du fel, var det 50cc du ville ha?
Ah tänkte detPontuswigg skrev:Oj lenkade fel 70cc ska det varaPåDal skrev:Länken du skickade är till en Arisal 50cc sportEller skrev du fel, var det 50cc du ville ha?
http://www.twostroke.se/product.asp?product=33722
okej låter det mycket högre än 50ccHandendärduvet skrev:Har just fixat 70cc till min avstrypta Senda. Jag valde MK Handmade och har nu den med org förgasare (14mm). Den går suveränt och utan problem. Fint drag och jämnt register. Inget vrålåk men ett bra alternativ om du vill hålla dig från snuten. rekommenderar starktJag använder öppet luftfilter dock. Är nyfiken på hur det går med org luft
![]()
Om jag bodde på landet skulle jag sätta på rör också
Jag har som sagt öppet filter och 80% av ljudet kommer därifrån. Med org luft tror jag inte den låter mycket mer än 50cc. Vibrerar lite mer dock, man känner kraften.Pontuswigg skrev:okej låter det mycket högre än 50ccHandendärduvet skrev:Har just fixat 70cc till min avstrypta Senda. Jag valde MK Handmade och har nu den med org förgasare (14mm). Den går suveränt och utan problem. Fint drag och jämnt register. Inget vrålåk men ett bra alternativ om du vill hålla dig från snuten. rekommenderar starktJag använder öppet luftfilter dock. Är nyfiken på hur det går med org luft
![]()
Om jag bodde på landet skulle jag sätta på rör också
om man kör org rör asså