betarr_ktm skrev:asså nån som vet var det finns trim o sånt till beta rr med ktm motorn????? hittar inte ett skit
Kolla med ÅF till ktm? Vad jag vet så ska det vara ktm 65 cc motorn med annan vev lager cylinder förgasare och luftburk! Så om du slänger i ny vev och lager 65 cc cylindern och typ 26 mm förgasare så lär den ju röra på sig! Membran också
mrxrider skrev:hey guys joahar en lite trixigt situvation
jag ska köpa mig ett effektmen jag venne vilken jag vill ha:/ HAR PROVAT
gianelli-gick bra men orkade inte mer än 12/48 och knappt 6an där
metrakit sp-gick väll okej men dom andra rören gick bättre
tk-gick ochså ganska bra fast kan inte dra en jävla urpluggad rr och lät en del
thrower-har jag på nu går bäst av alla rör jag testat både i axx och toppmen fortfarande inte dra rr(jag kommer inte ihåg om det tog gianellit:/)
Hebo escape bufanda dildodämp-har jag i min ägo nu MEN ---->SÄLJES OM NÅN ÄR INTERSSEERAD<--- går rätt bra men likvärdigt som tk:et och nja thrower går bättre
nu ska jag köpaett nytt rör när jag sålt hebot frågan är vilket:/
har fundrat på yasunis 1800kr model på twostroke men vet inte hur dom är i effekt HAR EN MRX-04(AM6) ge förslag vill helst kunna dra en urpluggad rr.....och nej kolv osv är som dom ska resten på moppen är orginal förutom munstycke osv OCH SÅ KÖR JAG på ETANOL
ofta inte dra en fucking sketen rr, om du har kört med tk?
jag kör med tk high quallity, ostrypt cdi, munstycke, 13-53 drev och av strypt luftburk...drar 3 olika moppar med mk trower och dom har större förgasare org+nyare motor...så ofta du inte drar en urpluggad rr då?:S har du någe dolt fel på moppen lr?
jag tycker i alla fall inte att trower är bättre i varken axx lr toppfart.
//J.O
[quote="argusss"][quote="betarr_ktm"]asså nån som vet var det finns trim o sånt till beta rr med ktm motorn????? hittar inte ett skit[/quote]
Kolla med ÅF till ktm? Vad jag vet så ska det vara ktm 65 cc motorn med annan vev lager cylinder förgasare och luftburk! Så om du slänger i ny vev och lager 65 cc cylindern och typ 26 mm förgasare så lär den ju röra på sig! Membran också[/quote]
Tjoo, asså vad gå´r bäst till orginal cylinder på en Derbi drd pro 06, mitt gianelli 2T eller MK Sp? btw funkar mitt gianelli om jag byter till 70cylle eller pallar det inte det?
williamasplund skrev:Tjoo, asså vad gå´r bäst till orginal cylinder på en Derbi drd pro 06, mitt gianelli 2T eller MK Sp? btw funkar mitt gianelli om jag byter till 70cylle eller pallar det inte det?
kör båda passar bra till orginal cylindern. Vilken 70cc syftar du på?
williamasplund skrev:Tjoo, asså vad gå´r bäst till orginal cylinder på en Derbi drd pro 06, mitt gianelli 2T eller MK Sp? btw funkar mitt gianelli om jag byter till 70cylle eller pallar det inte det?
Dz2 skrev:Vilket rör är bäst för stunt av dessa, till en Polini 70cc sport
Leovince ZX
Technigas Next R
Polini For race 1/2
Doppler S3
*något* gianelli rör
Yasuni Z
Fler rör som är bra?
Har ingen koll på "lågvarviga" rör .. någon som kan säga mig vilken som lämpar sig mest till stunt?
om jag siger så så tycker jag
1. leovince zx
2. yasuni Z
3. doppler S3
4. *något* gianelli rör
5. technigas Next R
6. polini for race 1/2
7. fler rör som är bra som sagt finns ju laser xpro som går bra, leovince tt, metrakit handmade mm
Dz2 skrev:Vilket rör är bäst för stunt av dessa, till en Polini 70cc sport
Leovince ZX
Technigas Next R
Polini For race 1/2
Doppler S3
*något* gianelli rör
Yasuni Z
Fler rör som är bra?
Har ingen koll på "lågvarviga" rör .. någon som kan säga mig vilken som lämpar sig mest till stunt?
om jag siger så så tycker jag
1. leovince zx
2. yasuni Z
3. doppler S3
4. *något* gianelli rör
5. technigas Next R
6. polini for race 1/2
7. fler rör som är bra som sagt finns ju laser xpro som går bra, leovince tt, metrakit handmade mm
tja ... vilket rör lär gå bäst till min drd racing -06 ... Polini for race 2 eller Hebo Escape ? Har tänkt skaffa fram en 70 MK SP cyllinder till jul med .. tacksam för svar !?
när folk snackar om skillnaden på turbokit och metrakit, så säger folk att det inte är det. jag hade ett underliggande tk som jag bytte mot ett sp rör med en liten buckla i och metrakitet är mycket lättare att varva med man behöver inte gasa lika mycket för att varva. det är nog den enda skillnaden plus att den går lite fortare. fast turbokiten är prisvärda;)
Moddad skrev:Forsan: Till Derbi cylindern ska du köra på Gianellit, annars är de rätt jämlika.
inte precis du. leovince är lågvarvigt och gianelli högvarvigt, även till AM6.
toppfart: gianelli
prisvärt: beror på vad du vill ha, låg eller högvarv. men gianelli om du inte ska uppgradera dig senare.
låter skönast: gianelli låter högre och smattrar mer, vilket du föredrar är upp till dig