Hej postade en tråd om att jag tänkte köpa en Aerox naked för ett tag sedan men nu har jag råkat stöta på nåt nytt och kan verkligen inte bestämma mig... vad tycker ni? (tänker tänka lite själv sklart men vill höra era åsikter )
blir troligtvis original för övrigt, kanske någe mindre styling
Senast redigerad av lubz den 27 augusti 2015, 20:32, redigerad totalt 1 gånger.
peugeot, fransk bullshit, håller ej när man skruvar på dem. yamahan ska du ha.
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist
PapaEmeritus99 skrev:Bra skulle det stå. Inte dåligt
Okej men va får du ut av att skriva det här? Har ingenting med varken aerox eller speedfight att göra, dock finns en musiktråd i offtopic forumet om du nu känner att du måste skriva av dig vilka album som är bra och inte
Nog med offtopic från min sida
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..
Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
Asså, Aerox är mycket snyggare enligt mig. Dock så är "gamla" modellerna snyggare! Om du ändå tänkt köpa helt ny så kolla annars efter en fin 2012 på blocket!
Har kört båda och tycker aeroxen är bättre och skönare samt har ett bra andrahandsvärde som en annan sa, men om du inte måste köpa en helt ny är en aerox av gammla modellen det bästa samt mycket snyggare enligt mig själv.
pegman skrev:Har kört båda och tycker aeroxen är bättre och skönare samt har ett bra andrahandsvärde som en annan sa, men om du inte måste köpa en helt ny är en aerox av gammla modellen det bästa samt mycket snyggare enligt mig själv.