Hej undrar vad jag kan få för en beg Leovince Zx ljuddämpare det finns lite märken och skavanker och två mindre skador en spricka som inte är genomgående och utblåset har fått sig en liten smäll tacksam för svar.
Senast redigerad av MacGyver84 den 26 augusti 2015, 10:27, redigerad totalt 2 gång.
MacGyver84 skrev:Hej undrar vad jag kan få för en beg Leovince Zx ljuddämpare det finns lite märken och skavanker och två mindre skador som visas på två bilder sprickan är inte genomgående. tacksam för svar.
2-300 typ... är inte helt säker men om du skulle sälja hela röret så skulle du kunna få 800 lätt!
Okej låter bra det men jag har bara ljuddämparen min mamma hade sett den efter en väg sen åkte jag och plockade upp den och rengjorde den och kontrollerade att ullen i den var i bra skick och ullen var som ny.
MacGyver84 skrev:Okej låter bra det men jag har bara ljuddämparen min mamma hade sett den efter en väg sen åkte jag och plockade upp den och rengjorde den och kontrollerade att ullen i den var i bra skick och ullen var som ny.
MacGyver84 skrev:Okej låter bra det men jag har bara ljuddämparen min mamma hade sett den efter en väg sen åkte jag och plockade upp den och rengjorde den och kontrollerade att ullen i den var i bra skick och ullen var som ny.
Jo men 200-300 borde du få faktiskt!
Okej tack för svar jag har den ute på blocket för 300 kr.