Tjena! Har en Derbi Senda R X-treme 03a som jag har tagit loss koplingskåpan på och sett att min kickstartfjäder är helt skev. Ska beställa en ny nu men har ingen aning om vart den ska sitta. När jag tog loss kåpan låg den lixom bara där. Någon som vet vart den ska sitta? Har kollat sprängskisser men de hjälper inte ett dugg. Tack på förhand
TheAndersson skrev:För det första vet ingen vilken moped det rör sig om, sen skulle jag ha lättare att förklara om du lägger upp en bild
Gud vad dumt av mig! Borde skrivit modell uppdaterar tråden nu. Kunde inte ladda upp bilder via mobilen men ska fixa de på datorn nu. Tack för din input
Man måste pilla lite här och där på moppen själv också
TheAndersson skrev:Menar du bara var den ska sitta? På kickaxeln, om du behöver hjälp hur den ska sitta behöver jag en bild för att kunna förklara
har uppdaterat nu så du borde kunna se bilder nu. behöver du fler bilder så är de bara att säga
Ser ut som att den fjädern är av.. men ska med största sannolikhet sitta i det spåret du ser i motorblocket, och den utstickande grejen på kickaxeln, mycket lättare om man har det framför sig..
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..
Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
TheAndersson skrev:Menar du bara var den ska sitta? På kickaxeln, om du behöver hjälp hur den ska sitta behöver jag en bild för att kunna förklara
har uppdaterat nu så du borde kunna se bilder nu. behöver du fler bilder så är de bara att säga
Ser ut som att den fjädern är av.. men ska med största sannolikhet sitta i det spåret du ser i motorblocket, och den utstickande grejen på kickaxeln, mycket lättare om man har det framför sig..
Ah kickstartsfjädern är väldigt böjd men som du säger ska den sitta i spåret på motorblocket men vet inte riktigt hur den ska sitta på kickaxeln.
Ah kickstartsfjädern är väldigt böjd men som du säger ska den sitta i spåret på motorblocket men vet inte riktigt hur den ska sitta på kickaxeln.