Tjenare, bytte nyss till biltemas fiddyfilter på min slider 07. Den har gått jätte bra med det innan, sedan bytte jag till original luftbox och sen nu efter typ 7 månader med luftbox så köpte jag ett nytt fiddyfilter och den går skit.
Jag har bytt huvudmunstycke från : 90 > 95 > 98 och nu har jag 102, den gick skit med allt, Sen så skruvade jag även hur mycket som helst på luftskruven i alla möjliga varv osv. (Utgick från grundinställning).
Så snälla ge tips på vad jag kan göra
Tack på förhand <3
Jag körde med sportluftfilter i mer än ett år på min, i vått och tort. Men en dag från ingenstanns sluta den funka. Innan det hade jag bara ignorerat allas kommentarer till mig om att använda luftburk istället för sportfilter.
Men nu ger jag dig samma råd som jag fått, använd luftburk istället, moppen mår mycket bättre av det
BAOTIAN CITY:
Naraku Crossover, 19mm CVK förgasare, 2extreme 0,82 munstycke, original luftburk (avstrypt), 2extreme insug, inga strypningar.
Den går hyfsat nu iallafall Men det är ju det att luftburkens fästen e sönder :/ Råkade tappa den när jag skulle byta gas-wire xD Så kör med detta för tillfället