Tjenare, köpte ett effektrör av en polare igår, jag noterade att jag inte fick med någon avgaspackning. Jag var så jävla sugen på o köra så jag satte på röret ändå. Nu undrar jag hur mycket effekt jag tappar av att köra utan avgaspackning. Bör jag beställa en ny?
Du tappar inge effekt, man använder packningen för att det ska bli tätt och att det inte läcker avgaser mellan cylindern och i mynningen av röret. Då kan vi börja snacka om att du förlorar effekt ifall det skulle läcka luft emellan.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Behöver AM6 avgasrörspackning? Kanske dum fråga men tänkte på att det redan är riktigt tätt
Då behövs det inte