hej! köpte en gilera stalker igår och det sitter ingen kåpa över cylindern på den (den svarte som har nåt med kylningen att göra). undrar om den är jävligt viktig? kör såklart med fläktkåpan där!
spaaals skrev:hej! köpte en gilera stalker igår och det sitter ingen kåpa över cylindern på den (den svarte som har nåt med kylningen att göra). undrar om den är jävligt viktig? kör såklart med fläktkåpan där!
Det är till kylningen, den ska sitta ihop med en annan kåpa som är vid svänghjulet. Utan den kåpan så kommer den att bli överhettad utan den där kåpan! Det är en fläkt som gör så att det kommer luft och det behövs för att kyla cylinder. LUFTKYLT KALLAS DE
Min kompis körde utan den kåpan på sin Speedfight 2 och den värmenöp
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
spaaals skrev:okej tackar! då ska jag gefan i att köra tills jag fått den
Bäst så, onödigt massa jobb bara för att man skiter i att köra med luftkåpan!
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”