Snuten hade visst en eller två veckor där dom stannade alla mopeder dom såg och självklart blev man stannad och dom testkör. Fick dock bara ombesiktning på den. Det jag behöv hjälp med är att blindröret är avkapat och delen som blev kapad är nog borta. Jag tänkte fråga om man kan genskjuta in den i "det stora" röret och svetsa dit det eller om jag är fucked nu? Ett nytt rör kostar typ 3,7k o måste även köpa fler delar för cirka 1k till så skulle helst vilja slippa det
Fick även en 2a på att hastighetsmätarn inte funkar, förr funkade den felfritt tills för någon månad sen då den la av en stund för att senare hoppa upp och ner i siffrorna för att senare funka som vanligt. Detta höll på länge tills den nu lagt av helt. Varvmätarn funkar felfritt dock. va kan va felet?
pontuspj_99 skrev:Fick även en 2a på att hastighetsmätarn inte funkar, förr funkade den felfritt tills för någon månad sen då den la av en stund för att senare hoppa upp och ner i siffrorna för att senare funka som vanligt. Detta höll på länge tills den nu lagt av helt. Varvmätarn funkar felfritt dock. va kan va felet?
pontuspj_99 skrev:Fick även en 2a på att hastighetsmätarn inte funkar, förr funkade den felfritt tills för någon månad sen då den la av en stund för att senare hoppa upp och ner i siffrorna för att senare funka som vanligt. Detta höll på länge tills den nu lagt av helt. Varvmätarn funkar felfritt dock. va kan va felet?