Tjena min moppe har börjat skaka (vibrera ) som fan när man gasar lite fast när man senare kommer upp i fart så slutar det men när man bromsar å kör sakta så börjar den skaks som fan igen jätte irriterande nån som vet vad det kan va ? Är int så jätte insatt i mopeder
Sweet8989 skrev:Tjena min moppe har börjat skaka (vibrera ) som fan när man gasar lite fast när man senare kommer upp i fart så slutar det men när man bromsar å kör sakta så börjar den skaks som fan igen jätte irriterande nån som vet vad det kan va ? Är int så jätte insatt i mopeder
Lite mer info om mopeden skulle vara till stor nytta. Har du tex ändrat på något nyligen?
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Tror inte det kan ha nåt med de å göra fast ska dubbelkolla i variatorn för igår när jag bytte efter det så körde jag typ hela kvällen/natten å då skaka den ingenting fast idag så gör den det.
Sweet8989 skrev:Tror inte det kan ha nåt med de å göra fast ska dubbelkolla i variatorn för igår när jag bytte efter det så körde jag typ hela kvällen/natten å då skaka den ingenting fast idag så gör den det.
Hade borta en guidebricka engång och det märktes efter en vecka, men då hade variatorn blivit skrot redan så kolla såfort som möjligt!
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!