Tja har en aerox med metrakit variator. Förra ägaren som var mopedkunnig sa att jag skulle ha 4.3 grams vikter och TROR han sa 17x12. Är det 17x12?
Och det finns malossi, polini och stage 6 vikter, vilken tror ni är bäst?
Tack för svar
Metrakit använder vikter i storleken 16x13 till sina variatorer oavsett motor, men öppna och dubbelkolla alltid om du är osäker. Det kanske inte är en Metrakitvariator i mopeden.Vagif skrev:Tja har en aerox med metrakit variator. Förra ägaren som var mopedkunnig sa att jag skulle ha 4.3 grams vikter och TROR han sa 17x12. Är det 17x12?
Tack för svar
Frågade förra ägaren igen han så 17x15. Men Vilken av märken Tycker ni är bästaTS-Daniel skrev:Metrakit använder vikter i storleken 16x13 till sina variatorer oavsett motor, men öppna och dubbelkolla alltid om du är osäker. Det kanske inte är en Metrakitvariator i mopeden.Vagif skrev:Tja har en aerox med metrakit variator. Förra ägaren som var mopedkunnig sa att jag skulle ha 4.3 grams vikter och TROR han sa 17x12. Är det 17x12?
Tack för svar
Eftersom det verkar vara så jävla oklart vilka dimensioner du ska ha, så kan du väl bara ta och mäta själv?Vagif skrev:Frågade förra ägaren igen han så 17x15. Men Vilken av märken Tycker ni är bästaTS-Daniel skrev:Metrakit använder vikter i storleken 16x13 till sina variatorer oavsett motor, men öppna och dubbelkolla alltid om du är osäker. Det kanske inte är en Metrakitvariator i mopeden.Vagif skrev:Tja har en aerox med metrakit variator. Förra ägaren som var mopedkunnig sa att jag skulle ha 4.3 grams vikter och TROR han sa 17x12. Är det 17x12?
Tack för svar