tjena på er alla har ju kommit tidigare upp att jag skulle ta upp hur man stegrar

fick för mig att försöka lära er hur man stegrar. tips och lite mer
crossmoppe: jag börja med och siga hur jag lärde mig stunta på en crossmoppen (Rieju drac) de som satt som setup då urpluggad

räckte fint för mig. då hur du ska få upp den så kan du sitta glida fram på 1:ans växel lugnt och varva på kopplingen se släppa snabbt och rycka lite samtidigt så gjorde jag i början bara för att få in känslan när fram hjulet inte står nere. sedan när man väl har börja förstå de och börja ta en bit så vill man ju klart veta hur du ska fatta och andvända bakbromsen då följande så gjorde jag som de tidigare för att få upp den sen trök jag på flit på bak bromsen några gånger höl på runt 2-3 dagar sen börja man förstå hur de går till.

sen när man väl kan de där då var de att hålla balansen att man inte föl åt sidan heller och att man kunde svänga runt kurvorna på bakan

då följande som jag gjorde, så höl jag på bråka om de där väldigt länge sen förståd jag hur man gjorde de jo jag kom på de efter jag började stegra på 2:ans växel fast de vart mycket trögare och få upp den

men de gick till slut

då när man stegrar snabbare så har du mer balans va jag har märkt. efter de borde man kunna de och att stegra runt kurvorna är inte så specilet svårt egentligen de gäller och förstå tekniken man ska lyta väldigt mycket åt kurvan man stegrar åt och de stå snabbare de sto mer måste du lyta och de stå saktare de sto midre lytning behöver man. Ringar var de svåraste för mig i mina dagar

de tog en himla bra tid innan jag lädre mig de

men jag lädre mig till slut dock stegrar jag bara ringar åt vänster så kan bara förklara åt de hållet tyvär

nå i alla fall så gjorde jag så att jag drog upp den på 1:ans växel och jag höl ena benet på bromsen och den andra efter marken sen försökte jag sakta runt komma och de va svårt för här behövs de mycket tålamod

och crashar låvar jag att de blir så räckna me de. efter man gjort de jag sa en stund så var de bara och försöka lufta upp foten i mellan.
tips om crossmopparna. rekomenderar starkt urpluggad i början. kö inte på trim rör blir bara svårare då enda rör rekomenderas metrakit thrower eller annat låg varvigt. cylinder lika så metrakit handmade 70cc fast eller annat går ju bra men rekomenderas urplugg i början. ta de så försikigt du bara kan så slipper man onödiga tabbar. brett styre och sköna handtag ska underlätta lite på stuntandet sen bra bakdäck och bra med luft. lätta på moppen på nåt litet sätt hjälper väldigt mycke.
frågor besvaras så fråga på bara

hoppas jag har varit till hjälp