Hjälp! ang avgasrör Romano Type R!

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Schatz
Elmoped

Hjälp! ang avgasrör Romano Type R!

Inlägg av Schatz »

hejhej
jag ska köpa ett Romano Type R (typ yasuni c30) men jag vet inte om man måste svetsa böjen mellan ex-kammarn och ljuddämparn själv :?
röret finns på www.speedline.dk och så klart Romanos egna hemsida. på deras hemsida så finns det bilder på röret i bitar. tänkte efter som det finns Hebo rör (tror det är Hebo) som man måste svetsa ihop bit för bit. om du är bra på danska kan du la gå in på speedline och kolla. upskatar om ni hjälper till peace 8)
Ps:om du går in på speedline och kollar så går du inte på gilera och sen stalker, avgasrör heter något konstigt men det är typ andra elle tredje nerifårn
  • från schatz Derbi predator scooter på forum tsr
R.I.P kruse
Jimmy
Elmoped

Inlägg av Jimmy »

Nej det behöver du inte, Det är bara att slänga på och köra, Vad har du för övrig setup?
Schatz
Elmoped

Inlägg av Schatz »

Jimmy skrev:Nej det behöver du inte, Det är bara att slänga på och köra, Vad har du för övrig setup?
fett nice. hoppas det n oxå. annars blir det c16 eller c20. har s6 racing portat av zmod. stage6 hpc 85mm polini evo 2g kopling Hebo variator.stage6 pwk 21 Hebo membran, sen är det massa mer små saker som kommer med min nästa beställning :)
R.I.P kruse
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

Schatz skrev:
Jimmy skrev:Nej det behöver du inte, Det är bara att slänga på och köra, Vad har du för övrig setup?
fett nice. hoppas det n oxå. annars blir det c16 eller c20. har s6 racing portat av zmod. stage6 hpc 85mm polini evo 2g kopling Hebo variator.stage6 pwk 21 Hebo membran, sen är det massa mer små saker som kommer med min nästa beställning :)
Fråga Zmod, efter portningen vilket rör han skulle rekomendera ;)

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Schatz
Elmoped

Inlägg av Schatz »

Holman skrev:
Schatz skrev:
Fråga Zmod, efter portningen vilket rör han skulle rekomendera ;)

Mvh
tack för han msn holle :) har pratat med han och ja ska skicka in cylindern nu i månan, jag sa att det va du som hade tipsat mig. han sa yasuni c16. men jag tkr romano röret är sjukt snyggt :| :shock:
R.I.P kruse
Låst