Okej verkar som att det är olika från försäkringbolag till försäkringsbolag eftersom carl allstrin säger att man bara behöver ange årsmodel fabrikat och hur många växlar den har och du säger att man måste ange motornummer, ramnummer, årsmodell och vilken moped. Och mina andra klass 2 kompisar gav bara ramnummret hahaDillpojken skrev:Jag uppgav ramnummer, motor nummer, årsmodell och vilken moppe det var=)
jo det är nog lite olika beroende på vilket försäkringsbolag man har:) ta och skriv ner allt på ett papper så ringer du/den som ska teckna försäkringen och uppger det dom vill veta.sHAWN skrev:Okej verkar som att det är olika från försäkringbolag till försäkringsbolag eftersom carl allstrin säger att man bara behöver ange årsmodel fabrikat och hur många växlar den har och du säger att man måste ange motornummer, ramnummer, årsmodell och vilken moped. Och mina andra klass 2 kompisar gav bara ramnummret hahaDillpojken skrev:Jag uppgav ramnummer, motor nummer, årsmodell och vilken moppe det var=)
Vilket försäkringsbolag har du?