Tjena! Skulle precis dra hem till morsan och så kom jag till ett stoppljus. Skulle växla ner och stanna men det blev grönt innan jag han stanna och så fort jag började gasa så flödade moppen över? Den flödar inte om jag kör runt utan bara när jag växlar ner och sen kör iväg snabbt typ O.o Försökte kicka igång den men gick inte. Gick med den en bit och prövade att spring starta den och då gick det. Den gick precis som vanligt som om inget hade hänt. Men när jag kom till en backe utanför min pappa för vi hade garage där så böade den ihop i backen. Jag drog in choken i backen och den fick bara kraft om jag låg på 2:an. Inga andra växlar funkade. Kom upp för backen och fortsatte mot garaget. Då gick den inte med choke. Körde utan och så dog den utanför garaget. Då hade den jätte dålig tomgång.
Kan också tillägga att jag fick igång moppen vid trafikljuset men bara med choken. Släppte jag choken dog den. Och gasade jag så dog den
Lite tråkigt att man inte ska kunna köra när allt annat funkar. Och körde hela dagen igår och då funkade den hur fint som helst!
Setup: Technigas Enox urpluggat och sportluftfilter