Hej, det är typ dött i stylingtråden så testar här. (Admin får absolut ta bort om det stör) och ja jag vet att man helst inte ska skriva här om styling men nu gör jag det :p
I alla fall så har jag en yamaha aerox race replica från 2008 som är original, vill styla den men vet inte vad som skulle bli snyggast? Nudebar, sidostöd,
miniblinkers fram, en vit F1 backspegel på vänstersidan och en koso mätare. Vad tror ni om det? Kom med förslag
Hampu skrev:''Hej, det är typ dött i stylingtråden så testar här.''
Av den anledningen skulle det vara okej att bryta mot reglerna eller vadå?
''(Admin får absolut ta bort om det stör)''
Det går inte att ta bort trådar.
''och ja jag vet att man helst inte ska skriva här om styling men nu gör jag det :p''
Men ändå gör du det? Det gör ju bara skiten ännu sämre.
Nu får de fan räcka asså, så jävla trött att du leker mod på TSR och det stör jävligt många kan jag säga. Hjälp snubben istället för att leka polis och rätta han inte, det hjälper inte att du skriver en massa skit ska du veta.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Rainn skrev:Nu får de fan räcka asså, så jävla trött att du leker mod på TSR och det stör jävligt många kan jag säga. Hjälp snubben istället för att leka polis och rätta han inte, det hjälper inte att du skriver en massa skit ska du veta.
Sluta grina. Jag är inte här för att vara snäll med någon eller bli vän med någon, jag är här för att nyttja forumet och är jävligt trött på alla idioter som inte klarar av att läsa reglerna & sedan följa de skrivna reglerna.
(Sen är jag ganska less på att det aldrig är några regelbrytare som blir varnade, som det står att man ska bli då man bryter mot vissa regler)
moppetokig88 skrev:Varför tror du att du är polis för?!
Jag tror inte att jag är någon jävla polis, polis är det absolut sista jag skulle vilja vara och finns ingen mening med att berätta för dig varför jag skulle tro att jag var något.
nya blinker bak är en viktig grej tycker jag. Sen ett nudebar är ju inte fel men det kan bli lite dyrt. stöd är ju snyggt men kanske inte det viktigaste. lycka till!
Neon vid kylaren, under moppen och vid motorn skulle vara nice!
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
DtBaronen skrev:Hehe lånar lite! Vad tycker ni, ska man ha en cross platta på min moppe?
Ja! Ingen såndär ful TNT med 2 runda lysen över varandra det är svinfult!
DtBaronen skrev:Hehe lånar lite! Vad tycker ni, ska man ha en cross platta på min moppe?
Ja! Ingen såndär ful TNT med 2 runda lysen över varandra det är svinfult!
Nej nej! Tänkte en vit ktm platta:)
Kommer se as fränt ut
Rainn skrev:Nu får de fan räcka asså, så jävla trött att du leker mod på TSR och det stör jävligt många kan jag säga. Hjälp snubben istället för att leka polis och rätta han inte, det hjälper inte att du skriver en massa skit ska du veta.
Sluta grina. Jag är inte här för att vara snäll med någon eller bli vän med någon, jag är här för att nyttja forumet och är jävligt trött på alla idioter som inte klarar av att läsa reglerna & sedan följa de skrivna reglerna.
(Sen är jag ganska less på att det aldrig är några regelbrytare som blir varnade, som det står att man ska bli då man bryter mot vissa regler)
Jag tror inte att jag är någon jävla polis, polis är det absolut sista jag skulle vilja vara och finns ingen mening med att berätta för dig varför jag skulle tro att jag var något.
Crew och mod som sköter detta. Inte du.. Sedan kan man ta bort trådar så sluta prata strunt.
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Crew och mod som sköter detta. Inte du.. Sedan kan man ta bort trådar så sluta prata strunt.
Vet att detta är jävligt offtopic, men även du själv kör ju på det spåret så idgaf, varför i helvete är inte denna tråden av Kicke99 borttagen härifrån då? http://www.twostrokerider.se/forum/viewforum.php?f=65
Riktigt hemskt att inte sånt tas hand om.
Hampu skrev:Sluta grina. Jag är inte här för att vara snäll med någon eller bli vän med någon, jag är här för att nyttja forumet och är jävligt trött på alla idioter som inte klarar av att läsa reglerna & sedan följa de skrivna reglerna.
Vet att detta är jävligt offtopic, men även du själv kör ju på det spåret så idgaf, varför i helvete är inte denna tråden av Kicke99 borttagen härifrån då? http://www.twostrokerider.se/forum/viewforum.php?f=65
Riktigt hemskt att inte sånt tas hand om.
så du skulle hellre vara barngynekolog? fan va lågt jävla pedofil.
sen så är dina inlägg bra mycket mer irriterande en alla felposter eftrsom du aldrig gör något konstruktivt och bara klagar.
självklart inte, men jag vet samtidigt inte hur många gånger jag sagt till dig att mods sköter detdär och inte du. Står det inte i reglerna att mods ord är lag..?
Hampu skrev:''(Admin får absolut ta bort om det stör)''
klart det gör! Du som är påläst borde väl veta att dom ligger kvar som eventuella bevis. Ingen tråd, inga bevis. Låter rimligt?
Inte första gången du fräser åt speedway heller, de har du gjort sen han blev crew. Hans ord är lag! Varför är du ens kvar på sidan?
Av alla gånger du vägrat lyssna på tillsägelser och posthuntat..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
självklart inte, men jag vet samtidigt inte hur många gånger jag sagt till dig att mods sköter detdär och inte du. Står det inte i reglerna att mods ord är lag..?
Hampu skrev:''(Admin får absolut ta bort om det stör)''
klart det gör! Du som är påläst borde väl veta att dom ligger kvar som eventuella bevis. Ingen tråd, inga bevis. Låter rimligt?
Inte första gången du fräser åt speedway heller, de har du gjort sen han blev crew. Hans ord är lag! Varför är du ens kvar på sidan?
Av alla gånger du vägrat lyssna på tillsägelser och posthuntat..
1+
ONT: Du kan ju även polera lite detaljer kick o de men skaffa nudebar o höjningssats