Speedfight 2 motor problem

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Max schipper
Elmoped

Speedfight 2 motor problem

Inlägg av Max schipper »

jag äger en speedfight 2 från 2001 som e vatten kyld jag har ett stage 6 pro replica ur plugad rör, voca racing keflar ljud dempare, dragna v-brickor och jag hade ett störe munstycke i förgasaren men nu kommer problemet jag körde med den från skolan va uppe i ca 80 Kmh och helt plötsligen så dör den jag blev hämtad av min farsa med hästsläp och nu står moppen hemma jag byte tillbaka till mit mindre munstycke och nu så kommer den upp i 6000 varv och om man gasar så dör den det går att gasa under 6000 varv men inte över. skulle nån kunna säga vad problemet e TACK i för hand
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

för lågt munstycke.

byt tillbaka till det du hade innan.

varför den dog är en annan fråga... :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Rainn »

Har du en Voca Dämpare på din pro replica? Kan man ha det? :shock: :shock:
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Max schipper
Elmoped

Inlägg av Max schipper »

Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Rainn »

Låter som för stort munstycke
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Skriv svar