1. Ett ZX kostar bara hälften av ett originalrör, blir billigt ifall man åker fast.Rainn skrev:Haha aa, fattar inte varför har man ens ZX? Kan någon förklara det? Om det nu är samma som ett orginal rör varför inte bara köpa 70cc?Hampu skrev:Jävligt stor skillnad på pro replica och zx.Rainn skrev:Inte för att skryta, och jag hatar att ljuga men jag fick upp min Peugeot Vivacity i 84 km/h enligt gps och bilmätare.
Ingen jävla glädjemätare här..
Setup:
Stage6 Pro Replica
Boostbottle
Racing membran
Dragen v-ring
Första jag gjorde var att dra v-ringen då gjorde den ca 65 enligt gps, sedan bytte jag till ett trimrör då gjorde den ca 79 km/h, sen kom racing membranet och då gjorde den ca 83 sen boostbottle och fick även bättre gasrespons och 3 km/h extra fart. bestyckade även förgasaren så den gjorde 84 med bara den setupen.. sen beror det på i vilket väder man kör vilken bensin man kör på skicket på motorn osv.
2. Originalrör är det fulaste som finns på denna planet.