hyosungsf50 skrev:alltså du vet att jag snart får damp på både din auktion höjningar ditt språk och dina jävla dumma frågor asså e du helt jävla efterbliven eller vad? jag visade dig en lista på strypningar på aerox innan alla modeller såg du nån (CDI) strypning där? NÄÄÄÄÄ så tryck upp det nån stans och det heter cdi inte sdi inte sedi alltså sluta dumma dig annars kommer du bli fett bannad här ifrån snart jävla retard
tycker faktiskt att från och med nu ska ingen hjälpa han förän han har slutat vara ett jävla rövhål och ställer normala frågor och skaffar ett extra minne så att han inte behöver göra flera onödig frågor som är lika jävla dumma som han ärWeckis skrev:hyosungsf50 skrev:alltså du vet att jag snart får damp på både din auktion höjningar ditt språk och dina jävla dumma frågor asså e du helt jävla efterbliven eller vad? jag visade dig en lista på strypningar på aerox innan alla modeller såg du nån (CDI) strypning där? NÄÄÄÄÄ så tryck upp det nån stans och det heter cdi inte sdi inte sedi alltså sluta dumma dig annars kommer du bli fett bannad här ifrån snart jävla retard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ossi ligger bra till i detta forum, han byter inom kort namn...
-05 har strypt CDI.... Inte för att Ossi bryr sig,men klipp den röda tråden till CdiN Ossi, gör det snälla
Tycker att alla ska DISSA Ossi, han e en sketen unge som bara är ute för att jävlas å reta upp folk...
Å jag höjer med 10:-...Kolla bara upp hans galleri, känner igen dom nu, ifall att.Dz2 skrev:Jag sätter nästan 5kr på att ossi kommer att regga ett nytt konto och fortsätta på det.. =>
Jag kör en höjning a'la ossi , jag satsar 100:-Weckis skrev:Å jag höjer med 10:-...Kolla bara upp hans galleri, känner igen dom nu, ifall att.Dz2 skrev:Jag sätter nästan 5kr på att ossi kommer att regga ett nytt konto och fortsätta på det.. =>
Ossi, nu e de aukion på gång igen...Kom å buda på dig själv