Började om smått på dom första auktionerna börjar inte om på fler förrän jag är säker på att han riktig vill jävlas
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Sådär han ska buda lugnare nu Så dom nedre auktionerna börjar vi om dom uppe låter vi vara där budet är
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
williamasplund skrev:en fråga, vet att det står derbis motorer 2000-2005 men det passar alltså ABSOLUT inte på min 06? / EDIT på Hebo 50cc sport cylindern
williamasplund skrev:en fråga, vet att det står derbis motorer 2000-2005 men det passar alltså ABSOLUT inte på min 06? / EDIT på Hebo 50cc sport cylindern
undrar detsamma
den passar inte. andra vägar för kylningen osv. tyvärr
har folk aldrig lärt sig att en auktion börjar man med 1 kr sen 2kr osv inte 1kr 500kr 500000kr vad fan e det med er folk? dålig uppfostran? kollat på för många snobb filmer? eller är ni bara tröga?
[quote="hyosungsf50"]har folk aldrig lärt sig att en auktion börjar man med 1 kr sen 2kr osv inte 1kr 500kr 500000kr vad fan e det med er folk? dålig uppfostran? kollat på för många snobb filmer? eller är ni bara tröga?[/quote
Tycker man borde banna dom personerna... eller liksom att deras bud inte gäller!
jonthä skrev:om man vinner hjälmen och om man tagit för liten storlek kan man skicka tillbaka den och byta till större storlek?
Du får såklart byta, men du står för frakten ditt
LUGNARAAAJ
Visst är det lite störigt när folk lägger höga bud. Jag håller med om ossi, att höja i varenda auktion är ju en aning onödigt om man inte ens är intresserad av varan.
Dock så får man ju höja hur mycket man vill, vill man betala det priset man lägger är det ju upp till en själv. Whats the deal?
Oscha skrev:Visst är det lite störigt när folk lägger höga bud. Jag håller med om ossi, att höja i varenda auktion är ju en aning onödigt om man inte ens är intresserad av varan.
Dock så får man ju höja hur mycket man vill, vill man betala det priset man lägger är det ju upp till en själv. Whats the deal?
//Oscha
om den som verkligen vill ha varan och behöver den inte får möjlighet pga någon gör en onödig chockhöjning
Förstod inte riktigt ditt inlägg, var lite konstigt formulerat
Men det är ju så att vissa lägger höga bud för att de tror att ingen budar över också. Det finns inget att göra åt saken annat än att lägga ner snacket. Auktionerna kommer att fortsätta såhär och så är det bara.
Börja med att porta OSSI från auktionerna... De e en bra början till en seriös auktion...Prova så lär ni se..
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
emanuel93 skrev:´hej jag undrar hur tar ni kontakt med personen som vunnit auktionen?
Antagligen jonas alltså Admin, som ni kommer få ett pm av, där ni ska skicka adress osv.
LUGNARAAAJ