mötte en bil på min sida, slått över har gjort en del men det var riktiga krocken med sjukhus tid^^DEA!! skrev:slog du över?
Jaa volym ger det ju garanterat!
god jul små pojkar :*
Du rullar o egen takt. Lätt bästa för volym och styrka. Ät bara grunderna ej mitt utan bara ett tänkXaxiz skrev:Tjena! Tänkte bara fråga om det är någon som har ett bra träningschema att dela med sig av?
Mycke fina resultat får jag säga! Men målen är lite väl OP, särskilt bänken tror jag. Äta mycket, vila mycket och lyft tungt så kan du iallafall komma i närheten av dina.målguddingalex skrev:Tjo grabbar, vad tycker ni om mina resultat? Tränat i 8veckor.
Marklyft: 150kg
Benböj: 135kg
Bänkpress: 95kg ska testa 100kg på tisdag.
Frivändingar: 80 en sålänge
Mina mål:
Marklyft: 200kg
Benböj: 180kg
Bänkpress: 140kg
Frivändingar: 110kg
Innan sommaren, man måste alltid ha mål om man klarar dom eller inte spelar inte så stor roll bara man vet vad man vill!
Tack för mig!
tack, jag hoppas jag når domPantad skrev:Mycke fina resultat får jag säga! Men målen är lite väl OP, särskilt bänken tror jag. Äta mycket, vila mycket och lyft tungt så kan du iallafall komma i närheten av dina.målguddingalex skrev:Tjo grabbar, vad tycker ni om mina resultat? Tränat i 8veckor.
Mina mål:
Innan sommaren, man måste alltid ha mål om man klarar dom eller inte spelar inte så stor roll bara man vet vad man vill!
Tack för mig!
när jag var 15 kunde jag knappt göra en armhävningguddingalex skrev:tack, jag hoppas jag når domPantad skrev:Mycke fina resultat får jag säga! Men målen är lite väl OP, särskilt bänken tror jag. Äta mycket, vila mycket och lyft tungt så kan du iallafall komma i närheten av dina.målguddingalex skrev:Tjo grabbar, vad tycker ni om mina resultat? Tränat i 8veckor.
Mina mål:
Tack för mig!I bänk mark och böj nådde jag målen jag satte upp som jag skulle klara innan 2015 så det finns mycket hopp
kan även tillägga att jag är 15bast
http://fitnesskolan.se/stronglifts-5x5/Xaxiz skrev:Jag googlade lite på stronglift 5x5 men förstod inte riktigt, kan du förklara?DEA!! skrev:Googla finns hur mycket som helst. Men tipsar dig om stronglift 5x5 eller ett vanligt splitschema.
Tänkte du på toughest?Jakzu skrev:Blev dåligt med gym för mig i december pga mycket jobb men nu ska jag ta tag i det igen. Började i februari förra året och har kört ca 3ggr/v. Har nu gått upp ifrån 66 till 79,5 kg. Känner att jag är piggare och mår bättre sen jag började träna! Att man inte ser ut som en sticka skadar ju inte heller;)
Vet inte riktigt vad jag har för mål i år. Har dock tänkt att jag ska börja springa minst 20min varje pass. Har i princip aldrig tränat kondition förut..
Skulle vilja vara med i någon slags lopp med hinder. Kommer inte på vad det heter, tipsa gärna om ni fattar vad jag menar:) Annars har jag väl bara tänkt att fortsätta så länge jag tycker att det är roligt!
(helvete va folk det är på gymmet nu efter nyår..)
Där har vi det! Tack!Pasha skrev:Tänkte du på toughest?Jakzu skrev:Blev dåligt med gym för mig i december pga mycket jobb men nu ska jag ta tag i det igen. Började i februari förra året och har kört ca 3ggr/v. Har nu gått upp ifrån 66 till 79,5 kg. Känner att jag är piggare och mår bättre sen jag började träna! Att man inte ser ut som en sticka skadar ju inte heller;)
Vet inte riktigt vad jag har för mål i år. Har dock tänkt att jag ska börja springa minst 20min varje pass. Har i princip aldrig tränat kondition förut..
Skulle vilja vara med i någon slags lopp med hinder. Kommer inte på vad det heter, tipsa gärna om ni fattar vad jag menar:) Annars har jag väl bara tänkt att fortsätta så länge jag tycker att det är roligt!
Druckit för lite?DEA!! skrev:Har ett ganska stort problem med min träning. Har sista månaden lagt på mig och ökat i minst någon av basövningarna varje vecka. (Fokuserar mest på tunga basövningarna.) Men när jag kommit hem efter passen så mår jag rent ut sagt piss! Mår illa och har huvudvärk, någon som har några idéer på vad det kan vara?
ät snabbt efter du tränat får de om ja inte äter något direkt eller snart efter, kroppen är svag och behöver återhämta sig, får de i typ efter varjepass.DEA!! skrev:Dricker inte mindre än innan. Har fungerat under ett år
Du bor ju nära Borås så Action Run kan du vara med i!Jakzu skrev:Blev dåligt med gym för mig i december pga mycket jobb men nu ska jag ta tag i det igen. Började i februari förra året och har kört ca 3ggr/v. Har nu gått upp ifrån 66 till 79,5 kg. Känner att jag är piggare och mår bättre sen jag började träna! Att man inte ser ut som en sticka skadar ju inte heller;)
+1DEA!! skrev:Det svåra är ju dom första veckorna sen blir det mer av en livsstil. Men jag skulle säga att du skulle gå med kompisar!Pasha skrev:Skönt! Hur får man motivationen att släpa iväg arslet själv till gymmet? Några tips?
Disciplin...Pasha skrev: Hur ska jag få arslet till gymmet ENSAM? Vet att det är dom första gångerna som är jobbiga då jag har gymmat i snart 2 år, gymmade 5-6 gånger i veckan förut men vill veta hur jag ska orka gymma dom här första gångerna.
Säger samma som inlägget över, ha lite pli på dig själv, även om det känns trögt så bestäm dig. Måndag klockan 17 SKA jag vara på gymmet etc. Då ska jag göra dessa övningar.. När du väl pallar dig dit vet du att de kommer vara sköntPasha skrev:Har skrivit upp alla mina vikter osv, inga problem att köra 2 timmars pass när jag är på gymmet, det är när jag sitter hemma det känns "orkar inte fara dit" när jag är där är det bara skönt!
Grymt!DEA!! skrev:Drog 220kg i mark i torsdags utan bälte och remmar. Lätt som en plätt