Tjena! Jag försov mig idag så jag tog moppen istället och det hade precis regnat här och jagochr ingen stänkskärm över däcket så det kan komma vatten lite här och där men den gick hur bra som helst i typ 75 km/h halva vägen till skolan (varvade aldrig på samma varv) och den bromsade ner av sig själv o gick typ 60kmh och då hackade den. Efter 800meter så gick den ner till 50 och just nu går den 30-40km/h, har runt hela cylindern (har kåpa över) och mellan tändstiftet och cylinderkåpan är det tätt.
Vad kan ha varit felet? Sitter hos en kompis just nu och försöker fixa det och har 4mil hem och vill inte rulla hem den (farsan och morsan jobbar)
Kan ni några svar som möjligen kan orsaka problemet?
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
varit med om exakt samma sak två gånger... har ej lyckas löst det, men efter circa 2 dagar så gick moppen igen på fullgas..
skulle vara nice om nån har nån tanke om problemet?
PGO T.REX
stage6 pro replica, 19mm förgasare, avstrypt luftburk, malossi multivar, 6,5g dr pulley vikter, malossi fly(gula fjädrar), gul tryckfjäder. ostrypt cdi, doppler membran. stage6 racing 70cc.
OBS: moppe tiden slut nu, moppen såld och bil införskaffats ist
Rexxy skrev:Kolla efter fukt vid tändhatten och alla anslutningar.
Tack så mycket Rexxy!! Det löste sig nu.
LÅS!
Rexxy skrev:Kolla efter fukt vid tändhatten och alla anslutningar.
Tack så mycket Rexxy!! Det löste sig nu.
LÅS!