Haha XD det verkar ju helt sjukt!! Är faktiskt lite skraj...Arkstar skrev:Haha håller med digLinkanTuning skrev:Åh fyfan... Verkar ju as läskigt, men vafan yolo, ska testa detta under påsklovet!!![]()
Yolo vi kör bah
Haha XD det verkar ju helt sjukt!! Är faktiskt lite skraj...Arkstar skrev:Haha håller med digLinkanTuning skrev:Åh fyfan... Verkar ju as läskigt, men vafan yolo, ska testa detta under påsklovet!!![]()
Yolo vi kör bah
potog skrev:Vad jag kan läsa å liknande så e detta new age liknande. Å jag hade rekommenderat er å inte göra detta då det kan va farligt... Läste lite å då årig det att man kan träffa andra andar. Å då undrar ni va då andar?
Jo man har ju sin kropp å själ men vi har också en ande i oss å att träffa andra andar å liknande kan ju inte vara så jävla bra då det fins onda andar demoner å liknande vissa av er så ju att ni hade sett sånt å hört röster. Jag avråder er från å syssla med sånt här. Men om ni hamnar i någon jävla trans eller liknande å inte kommer in i er kropp igen eller att ni ser/hör konstiga grejer ..... Ni kommer tycka att det verkar konstigt men tänk på Jesus då eller ännu bättre säg Jesus högt eller liknande så borde det sluta då Jesus inte bara dog på korset för våra synder utan att det va också där han besegrade den onde. Står även i bibeln att den onde ger vika för Jesus.. där av säg Jesus eller roppa på hjälp till Jesus om ni hamnar illa till.
Detta e min åsikt men har inte testat det å lär nog inte testa det ikväll heller.
Stiga ur sin kropp och banga någon snygg brud eller flyga osv ;D ?LinkanTuning skrev:När man läser lite om det här så kan jag nog säga att jag haft många klardrömmar. men jag visste inte om det först numen jag tycker det verkar ju vara den där sömnparalypsen eller nåt som verkar vara intressant
att typ kunna se sin kropp och höra coola grejor och sånt
aja resultat återstår väll att se i helgen
Haha du e sjuk duArkstar skrev:Stiga ur sin kropp och banga någon snygg brud eller flyga osv ;D ?LinkanTuning skrev:När man läser lite om det här så kan jag nog säga att jag haft många klardrömmar. men jag visste inte om det först numen jag tycker det verkar ju vara den där sömnparalypsen eller nåt som verkar vara intressant
Haha jag drömde en gång att jag körde över på bakan å sen när jag vaknade så tänkte jag att jag behövde gå ut å kolla hur mycket plast som var trasigt...LinkanTuning skrev:Haha du e sjuk duArkstar skrev:Stiga ur sin kropp och banga någon snygg brud eller flyga osv ;D ?LinkanTuning skrev:När man läser lite om det här så kan jag nog säga att jag haft många klardrömmar. men jag visste inte om det först numen jag tycker det verkar ju vara den där sömnparalypsen eller nåt som verkar vara intressant
drömde förut att min moppe blev stulen (helt seriös) och strippad, hittade den i drömmen och var sjukt ledsen, sen vaknade jag typ i drömmen och trodde typ att jag var vaken, helt sjukt! Sen vaknade jag på riktigt lite senare och kunde inte avgöra om det hänt eller inte så jag gick ut i garaget och kollade... Detta var för ca: 3 veckor sen kanske, händer hela tiden att jag inte kan skilja dröm från verklighet
haha det är precis det jag menar! man kan inte skilja dröm från verklighet. ska verkligen testa i helgen!Hampu skrev:Haha jag drömde en gång att jag körde över på bakan å sen när jag vaknade så tänkte jag att jag behövde gå ut å kolla hur mycket plast som var trasigt...LinkanTuning skrev:Haha du e sjuk duArkstar skrev:Stiga ur sin kropp och banga någon snygg brud eller flyga osv ;D ?drömde förut att min moppe blev stulen (helt seriös) och strippad, hittade den i drömmen och var sjukt ledsen, sen vaknade jag typ i drömmen och trodde typ att jag var vaken, helt sjukt! Sen vaknade jag på riktigt lite senare och kunde inte avgöra om det hänt eller inte så jag gick ut i garaget och kollade... Detta var för ca: 3 veckor sen kanske, händer hela tiden att jag inte kan skilja dröm från verklighet
Hoppas du skiter pårejLinkanTuning skrev:haha det är precis det jag menar! man kan inte skilja dröm från verklighet. ska verkligen testa i helgen!Hampu skrev:Haha jag drömde en gång att jag körde över på bakan å sen när jag vaknade så tänkte jag att jag behövde gå ut å kolla hur mycket plast som var trasigt...LinkanTuning skrev: Haha du e sjuk dudrömde förut att min moppe blev stulen (helt seriös) och strippad, hittade den i drömmen och var sjukt ledsen, sen vaknade jag typ i drömmen och trodde typ att jag var vaken, helt sjukt! Sen vaknade jag på riktigt lite senare och kunde inte avgöra om det hänt eller inte så jag gick ut i garaget och kollade... Detta var för ca: 3 veckor sen kanske, händer hela tiden att jag inte kan skilja dröm från verklighet
Hur nära? :OSpeedway skrev:Jag har försökt, och försökt och försökt. Men bara varit nära! Väldigt svårt, men jag ger mig inte
Jag provade också men lyckades inteedvib skrev:testade detta igår natt men inget hände får försöka igen i natt men tror inte riktigt på detta
trore ska va denna som ska va guide bildenNojjan skrev:fattar inte hur gör man, kan inte se "guide" bilden.
Bump= Bring Up My Post, gjorde du det? :*GurkMarmelad skrev:Nu när det är halloween tänkte jag bumpa upp tråden
Persson97 skrev:Bump= Bring Up My Post, gjorde du det? :*GurkMarmelad skrev:Nu när det är halloween tänkte jag bumpa upp tråden
Provade igår och enligt Arkis analys var jag tydligen hyggligt nära, så får väl lov att prova igen och se allt vad det innebär..
Läste tidigare inlägg förövrigt och såg en viss person snacka väldigt mycket om religion och demoner osv tidigare.. Jag brukar tänka på det såhär. Skulle det inte finnas religion, skulle det ens finnas krig då? Och helt allvarligt.. Om du går och ljuger för dig själv att demoner, Gud, änglar, satan osv finns så förbannat att du faktiskt tror på det, blir inte det bieffekter på det? Kolla bara på Ted gärestad, han åkte utomlands, blev kristen, det totalt förstörde honom. Han klarade inte längre av fetisch hoppade framför ett tåg.. (Nu har jag hört flera historier om hur det gick till, men denna är absolut trovärdigast)
Om satan skulle finnas skulle han vara religion.
sant om inte religion hade funnits skulle inte krig finnas och att värden hade varit mycket bättre utan religion. man kanske ska gå med i denna endå verkar vara den enda vettigaPersson97 skrev:Bump= Bring Up My Post, gjorde du det? :*GurkMarmelad skrev:Nu när det är halloween tänkte jag bumpa upp tråden
Provade igår och enligt Arkis analys var jag tydligen hyggligt nära, så får väl lov att prova igen och se allt vad det innebär..
Läste tidigare inlägg förövrigt och såg en viss person snacka väldigt mycket om religion och demoner osv tidigare.. Jag brukar tänka på det såhär. Skulle det inte finnas religion, skulle det ens finnas krig då? Och helt allvarligt.. Om du går och ljuger för dig själv att demoner, Gud, änglar, satan osv finns så förbannat att du faktiskt tror på det, blir inte det bieffekter på det? Kolla bara på Ted gärestad, han åkte utomlands, blev kristen, det totalt förstörde honom. Han klarade inte längre av fetisch hoppade framför ett tåg.. (Nu har jag hört flera historier om hur det gick till, men denna är absolut trovärdigast)
Om satan skulle finnas skulle han vara religion.
Första raden - http://existenz.se/out.php?id=55839Revilz skrev:Ni som har lyckat med "lucid dream", är det lättare om man är trött eller "pigg", alltså inte har ett behov av att sova än?
Hahaha! Jag måste börja läsa mer noggrantlotis skrev:Första raden - http://existenz.se/out.php?id=55839Revilz skrev:Ni som har lyckat med "lucid dream", är det lättare om man är trött eller "pigg", alltså inte har ett behov av att sova än?
''this works best if you are extremely tired''