Hållkäften o sluta skriva en massa onödiga saker hela tiden, du är skit störig.BetandeMax skrev:Vad förväntade du dig egentligen för svar?
Bromsvätska är olja. Du behöver självklart lufta systemet när ny byter okRainn skrev:Hållkäften o sluta skriva en massa onödiga saker hela tiden, du är skit störig.BetandeMax skrev:Vad förväntade du dig egentligen för svar?
1. Antingen rinner det ur bromsvätska eller olja.
2. Jag var tvungen att lufta systemet.
3. Det rann ut olja (tjock)
Tänk efter själv innan du frågar, om du bara letar lite i huvudet så förstår även du att det kommer rinna ut om du tar bort en vätskefylld slang. tänk innan du skriver nästa gångRainn skrev:Hållkäften o sluta skriva en massa onödiga saker hela tiden, du är skit störig.BetandeMax skrev:Vad förväntade du dig egentligen för svar?
1. Antingen rinner det ur bromsvätska eller olja.
2. Jag var tvungen att lufta systemet.
3. Det rann ut olja (tjock)
Ofan, jag har hört att det är olja. Men man lär sig något nytt varje dagG-son skrev:Bromsvätska är (oftast) glykolbaserad - en form av alkohol alltså. De relativt sällsynta undantagen från det hittar man inte på mopeder.Revilz skrev:Bromsvätska är olja.
Tack grabbar! Jag har löst det. Jag löste det genom att inte öppna nippeln en ända gång, innan jag släppte handtaget så släppte jag det jätte sakta så kom det massa luftbubblor ur koppen gjorde så tills det börja skvätta från koppen och nu så tar den jätte bra!Revilz skrev:Ofan, jag har hört att det är olja. Men man lär sig något nytt varje dagG-son skrev:Bromsvätska är (oftast) glykolbaserad - en form av alkohol alltså. De relativt sällsynta undantagen från det hittar man inte på mopeder.Revilz skrev:Bromsvätska är olja.