Set-up
Dos salidos trimm rör.
Sportluft filter.
21mm förgasare.
14/53 drevning.
Ostrypt CDI.

Större cylinder på de och du har en fräzig moppäatai skrev:Vill att den ska bli starkare och snabbare. Vetten va man ska köpa nuÄre ba cylinder kvar elr?
Set-up
Dos salidos trimm rör.
Sportluft filter.
21mm förgasare.
14/53 drevning.
Ostrypt CDI.
De gör att bensinen inte åker åt fel håll efter den kommit förbi insuget.atai skrev:Vad är reeds vad gör de? Jag vill ju inte dreva mer? Har ju 14/53Hampu skrev:Reeds/drevning annars?
Herregud, du får vad du betalar för sålänge du inte köper Parmakit i iprincip.atai skrev:Kan någon linka mig en hyfsad 70cc cylinder och lite andra grejor jag vore köpa? Dock, ingen jävla vev xD
Beror på hur varvvillig cylindern är. en glappfri orginalvev klarar mer än man tror. Jag har för mig att de tål varva ca 13k rpm, men är lite osäker. Såvida du inte köper en varvvillig sportmodell eller högre borde du klara dig utan vevbyte om veven är glappfri nu.adamklasen skrev:Du måste ha en ny vev om du ska ha trimrör o större cylinder, för de kommer varva som fasen o de tål inte original veven så där jätte länge
Varvar upp till 14,000 med nuvarande set-up. Veven har hållit än så länge. (Halv år).Pelsnernels skrev:Beror på hur varvvillig cylindern är. en glappfri orginalvev klarar mer än man tror. Jag har för mig att de tål varva ca 13k rpm, men är lite osäker. Såvida du inte köper en varvvillig sportmodell eller högre borde du klara dig utan vevbyte om veven är glappfri nu.adamklasen skrev:Du måste ha en ny vev om du ska ha trimrör o större cylinder, för de kommer varva som fasen o de tål inte original veven så där jätte länge