Hur menar du framför variatorn? Antingen kan variatorkåpan sitta lite låst så det kommer ut nån luft där ifrån eller så sitter röret lite löst så avgaser smiter vid cylinderfoten?Sammaboss skrev:Tja, min beta ark har börjat med nå skit nu igen, den blåser ut luft under sig, det kommer lixom från framför variatorn, detta händer när man gasar bara!
Alltså inte från variatorn utan framför variatorn, vid luftboxen typ fast den byttes i våras då det var hål på den förra, så det borde väll inte va den?oggew2 skrev:Hur menar du framför variatorn? Antingen kan variatorkåpan sitta lite låst så det kommer ut nån luft där ifrån eller så sitter röret lite löst så avgaser smiter vid cylinderfoten?Sammaboss skrev:Tja, min beta ark har börjat med nå skit nu igen, den blåser ut luft under sig, det kommer lixom från framför variatorn, detta händer när man gasar bara!
Den är väl luftkyld? Då kan det vara fläkthus kåpan som är trasig/hål i.Sammaboss skrev:Tja, min beta ark har börjat med nå skit nu igen, den blåser ut luft under sig, det kommer lixom från framför variatorn, detta händer när man gasar bara!