Jag har redan ett leovince zx-r så avgasrör behöver jag inte
Tack för tips

Alltså, cylindern påverkar inte ''bottendraget'' så mycket, ta en 70cc sport av stage6, polini eller liknande märke, välj helst bort Airsal då det känns mera som en budgetcylinder.GLXY skrev:Vilken 70cc har bäst bottendrag? Och vilken rekommenderar du?Hampu skrev:En 70cc, reeds och kanske begagnad 17,5mm förgasare?
Asså va? Påverkar inte 70cc bottendrag så mycket? Fan exakt det de gör, större kubik=bättre bottendrag.Hampu skrev:Alltså, cylindern påverkar inte ''bottendraget'' så mycket, ta en 70cc sport av stage6, polini eller liknande märke, välj helst bort Airsal då det känns mera som en budgetcylinder.GLXY skrev:Vilken 70cc har bäst bottendrag? Och vilken rekommenderar du?Hampu skrev:En 70cc, reeds och kanske begagnad 17,5mm förgasare?
Jag beskrev väl lite konstigt, det jag menade var att cylindrarna inte skiljer sig så mycket i bottendrag.Rasges skrev:Asså va? Påverkar inte 70cc bottendrag så mycket? Fan exakt det de gör, större kubik=bättre bottendrag.Hampu skrev:Alltså, cylindern påverkar inte ''bottendraget'' så mycket, ta en 70cc sport av stage6, polini eller liknande märke, välj helst bort Airsal då det känns mera som en budgetcylinder.GLXY skrev: Vilken 70cc har bäst bottendrag? Och vilken rekommenderar du?