inte värt att porta spoolportarna på 70cc sport?!

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
milkisgood4u
Elmoped

inte värt att porta spoolportarna på 70cc sport?!

Inlägg av milkisgood4u »

hej ska porta min cylinder framöver och har en 70cc sport men fick höra att det inte var någon ide att porta spoolportarna på sport cylindrar för att det inte gav så mycket effekt och han sa att man portade då avgasporten och man kunde få ut upp till 6hk, är det sant att man inte portar sport för att det inte ger något, isf om man kan och det ger mycket effekt kan ni länka någon som gör då?
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street

Inlägg av Rexxy »

Att porta spol på sport ger mest av nästan alla cylindrar, för att dom är så tama orörda.

Man rör inte spol på hypercylindrar direkt, för dom duger. På sportcylindrar kan dom se ut hur som helst!
milkisgood4u
Elmoped

Inlägg av milkisgood4u »

Rexxy skrev:Att porta spol på sport ger mest av nästan alla cylindrar, för att dom är så tama orörda.

Man rör inte spol på hypercylindrar direkt, för dom duger. På sportcylindrar kan dom se ut hur som helst!
för jag annade det att dom var som du sa men han sa att det inte var värt att vänta på hans vertyg om det inte var en hyper cylinder men kan ni någon som kan porta min cylinder? kan skicka den i hela landet.
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street

Inlägg av Rexxy »

Jag, Lennart eller Togge.
milkisgood4u
Elmoped

Inlägg av milkisgood4u »

Rexxy skrev:Jag, Lennart eller Togge.
men hur får jag tag på er, vet inte om meddelande funktionen på detta forum funkar så bra för varenda gång jag skickar något så visas det inte att jag skickat ett meddelande, skickade ett till dig för en halvtimma sen?
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street

Inlägg av Rexxy »

milkisgood4u skrev:
Rexxy skrev:Jag, Lennart eller Togge.
men hur får jag tag på er, vet inte om meddelande funktionen på detta forum funkar så bra för varenda gång jag skickar något så visas det inte att jag skickat ett meddelande, skickade ett till dig för en halvtimma sen?
Det blir som skickat när mottagaren läser det. ;)
Skriv svar