Vill dela med mig av min framgång samt fråga om en grej
Hade tanken att jag ville börja gymma och gå upp i vikt redan förra sommaren (2013) men blev inte mycket av det, var otroligt deprimerad för att jag var tunnare än en vandrande pinne... Hursomhelst, vägde mig runt julen och bestämde mig för att det var dags för ändring, vägde då 46.5kg och var ca 170cm lång så ni kan ju tänka er (lite anorexia-varning).
Önskade mig ett gymkort av päronen och fick årskort på ett gym i närheten.
När jag började tränade jag med två polare varav en hade tränat ett tag redan. Tog runt 45kg x 1 i bänkpress och 7kg hantlar som jag körde biceps-curls med.
Sen jag började träna har jag börjat äta mycket mer och tar även gainer efter varje träningspass. Har tränat ca 3-4 ggr i veckan i lite mer än 7 månader, nu väger jag 58kg (175cm lång) och tar 67.5kg x 3 i bänkpress samt 15kg hantlar när jag kör biceps-curls. Men det som jag är mest nöjd över är att det faktiskt börjar synas på kroppen, jag kan spänna brösten så att dem sticker ut några cm (kunde inte ens spänna brösten när jag började) och man kan tydligt se på min kropp att jag börjar få mer muskler

.
Depressionen har försvunnit helt och jag mår överlag mycket bättre, så jävla nöjd över mig själv

. Nu till min fråga, hur länge ska jag fortsätta dricka gainer? Några av mina polare säger att jag borde dricka tills jag väger runt 65kg och sedan övergå till t.ex whey-100, men vet inte om jag vågar lita på dem?