klass 2 kort

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Androidgreen
Elmoped

klass 2 kort

Inlägg av Androidgreen »

Tja!

jag har klass 2 kort men om jag köper en eu moppe och sen tar bort regplåtten vad säger polisen märker dom direkt att det är eu?
Honda mt5 och Rieju drac :)
Användarens profilbild
Martchin97
Elmoped

Inlägg av Martchin97 »

Det beror på, vill dem bara kolla ditt körkort/förarbevis så ser dem att du har körkort för klass 2 och tänker kanske först att det är en klass 2. Men måmga gånger så vill dem ju kolla försäkringspapperna som man ska ha med sig när man kör klass 2 moppe då man inte kan kolla upp det via skyllten, utan då vill dem ju kolla ditt ramnummer och kommer då se att det är en klass 1 moppe. Alternativt om dem vill provköra den, då märks det att den kör kanske runt 50 km/h, så märks det då också.
BAOTIAN CITY:
Naraku Crossover, 19mm CVK förgasare, 2extreme 0,82 munstycke, original luftburk (avstrypt), 2extreme insug, inga strypningar.

4-STROKE mother f...ers
Androidgreen
Elmoped

Inlägg av Androidgreen »

Martchin97 skrev:Det beror på, vill dem bara kolla ditt körkort/förarbevis så ser dem att du har körkort för klass 2 och tänker kanske först att det är en klass 2. Men måmga gånger så vill dem ju kolla försäkringspapperna som man ska ha med sig när man kör klass 2 moppe då man inte kan kolla upp det via skyllten, utan då vill dem ju kolla ditt ramnummer och kommer då se att det är en klass 1 moppe. Alternativt om dem vill provköra den, då märks det att den kör kanske runt 50 km/h, så märks det då också.
Okej tack för hjälpen då vet jag :) men min 30 moppe går nog i 45-50km/h orginal och den jag tänkte köpa är en Yamaha slider stunt moppe
Honda mt5 och Rieju drac :)
Skriv svar