Kommer det inte kännas som man sitter med knäna uppe vid hakan?

Inga problemz.. 185cm är inte överdrivet långt direkt. Jag själv är 187 och sitter utan problem på alla pulkor jag testatMagister543 skrev:Får man plats på en scooter (typ aerox) om man är lite längre (185cm)?
Det beror ju också på personen, jag är 179cm och tycker att alla scootrar jag testat är för små.ateland skrev:Inga problemz.. 185cm är inte överdrivet långt direkt. Jag själv är 187 och sitter utan problem på alla pulkor jag testatMagister543 skrev:Får man plats på en scooter (typ aerox) om man är lite längre (185cm)?
Han vill ju ha stort utrymme under sadeln? Sen är det inte precis så att alla 99or köper ''vespor'' som du nu vill kalla det.sweeken skrev:Eller så köper du en cross/sm moped. Istället för någon jävla vespa som alla 99or, hur det nu kan vara så svårt att växla för dem...
(Jo, ja vet någon kommer säkert dampa)
äHampu skrev:Han vill ju ha stort utrymme under sadeln? Sen är det inte precis så att alla 99or köper ''vespor'' som du nu vill kalla det.sweeken skrev:Eller så köper du en cross/sm moped. Istället för någon jävla vespa som alla 99or, hur det nu kan vara så svårt att växla för dem...
På våran skola var det fler 99or än 98or som körde crossmopeder i våras (Nej, jag är inte 99a, jag är 98a)
Tycker du ska knipa igen och skita i ifall andra vill ha scootrar istället för crossmopeder.
Tänkte svara något men orkar inte lägga tid på sådana som du... Kryp tillbaka till hålan du kommer ifrån och dra inte alla över en gräns.sweeken skrev:Eller så köper du en cross/sm moped. Istället för någon jävla vespa som alla 99or, hur det nu kan vara så svårt att växla för dem...
Dags att tagga ner en aning?sweeken skrev:äHampu skrev:Han vill ju ha stort utrymme under sadeln? Sen är det inte precis så att alla 99or köper ''vespor'' som du nu vill kalla det.sweeken skrev:Eller så köper du en cross/sm moped. Istället för någon jävla vespa som alla 99or, hur det nu kan vara så svårt att växla för dem...
På våran skola var det fler 99or än 98or som körde crossmopeder i våras (Nej, jag är inte 99a, jag är 98a)
Tycker du ska knipa igen och skita i ifall andra vill ha scootrar istället för crossmopeder.
Jag tycker du kan hålla käft, jag skrev för i helvete inte att han måste ha en crossmoped och inte variatormaskin. Jag skrev att han KAN köpa en! Om han inte vill ha problem med längden.. "Folk" får ha scootrar hur mycket dem vill för mig.
Men nej då då ska ju du, komma och fjolla dig om att han får ju göra som han vill.
Och VEM FAN bryr sig om dem på din skola, dumfan
Nej, jag tänker inte hålla käft.sweeken skrev:äHampu skrev:Han vill ju ha stort utrymme under sadeln? Sen är det inte precis så att alla 99or köper ''vespor'' som du nu vill kalla det.sweeken skrev:Eller så köper du en cross/sm moped. Istället för någon jävla vespa som alla 99or, hur det nu kan vara så svårt att växla för dem...
Jag tycker du kan hålla käft, jag skrev för i helvete inte att han måste ha en crossmoped och inte variatormaskin. Jag skrev att han KAN köpa en! Om han inte vill ha problem med längden.. "Folk" får ha scootrar hur mycket dem vill för mig.
Men nej då då ska ju du, komma och fjolla dig om att han får ju göra som han vill.
Och VEM FAN bryr sig om dem på din skola, dumfan