Installerade häromdagen en polissiren ifrån biltema och undrar vad straffet skulle bli och vad polisen skulle göra åt det? Om det nu är olagligt..

Moderator: Järnet60
Hur gjorde du för att installera förresten? Kom den med nån på knapp typ eller? Vart satte du den?Fillew97 skrev:Tjenare tjenare!
Installerade häromdagen en polissiren ifrån biltema och undrar vad straffet skulle bli ochvad polisen skulle göra åt det? Om det nu är olagligt..![]()
Men vart satte du själva grejen? Är den inte ganska stor?Fillew97 skrev:Eftersom att tutan var lite halvdålig så bytte jag ut sladdan till tutan (följde med två sladdar endast) och kopplade in den där tutan satt så att tutknappen blev en siren istället. Eftersom att jag inte hade ett batteri på mopeden så kopplade jag den så också. (Rieju mrt)
Men på min kompis moppe (Derbi) så kopplade vi den till batteri och till en on/off switch!
Nja så stor var den inte jag satte den bredvid kylare ungefär (ganska mkt plats att jobba på Rieju Mrt men så stor var den inte.oggew2 skrev:Men vart satte du själva grejen? Är den inte ganska stor?Fillew97 skrev:Eftersom att tutan var lite halvdålig så bytte jag ut sladdan till tutan (följde med två sladdar endast) och kopplade in den där tutan satt så att tutknappen blev en siren istället. Eftersom att jag inte hade ett batteri på mopeden så kopplade jag den så också. (Rieju mrt)
Men på min kompis moppe (Derbi) så kopplade vi den till batteri och till en on/off switch!
Kan du filma ljudet å lägga upp förresten? Vissa säger att det inte låter som polisFillew97 skrev:Tjenare tjenare!
Installerade häromdagen en polissiren ifrån biltema och undrar vad straffet skulle bli och vad polisen skulle göra åt det? Om det nu är olagligt..![]()
låter som en amerikansk polisbil typoggew2 skrev:Kan du filma ljudet å lägga upp förresten? Vissa säger att det inte låter som polisFillew97 skrev:Tjenare tjenare!
Installerade häromdagen en polissiren ifrån biltema och undrar vad straffet skulle bli och vad polisen skulle göra åt det? Om det nu är olagligt..![]()