Fungerar visst med 21mm förgasare på 50cc...du ska inte säga sånt du inte vet något om.GH0ST skrev:Får jag fråga varför du har bytt förgasarstorlek till 21mm?
Du kan inte ha 21mm på en 50cc det låter lite tokigt hörru..
FÖR STOR FÖRGASARE FÖR ATT VARA PÅ EN 50CC
Något jag inte vet om? Jag vet mer än dig jävla 80-tals h0ra, visst man kan ha 21mm vem har sagt att man inte kan ha det? Han har inte ens nån jävla setup det kommer inte bli någon märkbar skillnad så varför ens tänka tanken att montera 21mm?Speedway skrev:Fungerar visst med 21mm förgasare på 50cc...du ska inte säga sånt du inte vet något om.GH0ST skrev:Får jag fråga varför du har bytt förgasarstorlek till 21mm?
Du kan ha 21mm på en 50cc men du känner ingen effekt det låter lite tokigt hörru..
Bra därGH0ST skrev:Något jag inte vet om? Jag vet mer än dig jävla 80-tals h0ra, visst man kan ha 21mm vem har sagt att man inte kan ha det? Han har inte ens nån jävla setup det kommer inte bli någon märkbar skillnad så varför ens tänka tanken att montera 21mm?GH0ST skrev:Får jag fråga varför du har bytt förgasarstorlek till 21mm?
Tagga ner, du kommer inte långt med den Attityden. Varning på dig!GH0ST skrev:Något jag inte vet om? Jag vet mer än dig jävla 80-tals h0ra, visst man kan ha 21mm vem har sagt att man inte kan ha det? Han har inte ens nån jävla setup det kommer inte bli någon märkbar skillnad så varför ens tänka tanken att montera 21mm?Speedway skrev:Fungerar visst med 21mm förgasare på 50cc...du ska inte säga sånt du inte vet något om.GH0ST skrev:Får jag fråga varför du har bytt förgasarstorlek till 21mm?
Du kan ha 21mm på en 50cc men du känner ingen effekt det låter lite tokigt hörru..
Du som sa det.GH0ST skrev:Får jag fråga varför du har bytt förgasarstorlek till 21mm?