När jag köpte min aerox så hade den förra ägaren bytt tändningslåset till ett annat som bara har själva tändningsfunktionen. Då hade jag planen att byta till ett original med ratt och sadel lås. Men när jag tittade så såg det ut som om den där "pinnen" för styrlåset var knäckt. Går det på nått vis byta den så styrlåset går använda igen?
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
albinzz0n skrev:När jag köpte min aerox så hade den förra ägaren bytt tändningslåset till ett annat som bara har själva tändningsfunktionen. Då hade jag planen att byta till ett original med ratt och sadel lås. Men när jag tittade så såg det ut som om den där "pinnen" för styrlåset var knäckt. Går det på nått vis byta den så styrlåset går använda igen?
GH0ST skrev:OT: Har du fått papper på moppen? Jag vet inget om moppen men jag misstänker att den är stulen ^^
Har kollat upp med polisen dom fick inte upp något på det ramnumret!
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
En bild säger mer än två meningar. (Vi som inte mekar Aerox dagligen och inte har en aning om vad det är för pinne du pratar om kan inte hjälpa till utan bilder.)
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
G-son skrev:En bild säger mer än två meningar. (Vi som inte mekar Aerox dagligen och inte har en aning om vad det är för pinne du pratar om kan inte hjälpa till utan bilder.)
Förlåt, kan fixa en bild till kvällen.
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01