Tjeena!
Min kompis aerox går väldigt dåligt i axxet vid start, orkar knappt dra iväg. Sen runt 25 km/h så drar den jätte bra. Den gör dock inte det när den är kall. Vad är felet? Kolla på videon för den förklarar det väldigt bra.
Kan ju nämna att han har full gas hela tiden under videon.
Senast redigerad av albinzz0n den 4 augusti 2014, 18:08, redigerad totalt 1 gånger.
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
Tror att det är kopplingsfjädrarna tillsammans med en felinställd förgasare som orsakar problemet.
För när han köpte den så gick den ungefär samma som nu. Vi testade att byta till 4g vikter och gråa polini fjädrar, och den går somsagt jätte bra när den är kall men såfort den har blivit lite varm så händer detta.
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01