Hitta någon att köra med

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
Vagif
Extra Varnad

Hitta någon att köra med

Inlägg av Vagif »

Tja, har tröttnat på att köra ensam och vill hitta någon att köra med. Ingen av mina polare har moppe utom några tjejer :( Dem vill man ju inte köra med... Eller?

Så jag är i Tumba och jag fyllde 16 förra månaden. Några tips på hur jag kan hitta någon att köra med? Helst 15 eller 16 år? Har sett många som kör runt hära men känns lite akward att åka framför dem och be dem att stanna haha
:roll:
¨
Ja har en Beta rr med borttagen bak.
70cc
Trimmkrök
Öppen sportluftfilter
Hampu
Avstängd

Inlägg av Hampu »

Finns det inte någon stuntspot där det ofta är moppepojkar? Jag brukar oftast köra ensam också men jag stör mig inte på det, stuntar lite för mig själv och kör vart jag vill :D
Dock brukar man ju träffa lite folk som också kör baka på stuntspottet.

Annars får du väl leta reda på moppepojkar genom andra kompisar, eller så skriveru till någon på facebook och snackar lite moppe så kanske ni träffas och kör någon dag :)
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Bara gå fram o snacka? har gjort det några gånger och man blir "nästan" alltid glad bemött. Jag har säkert 20-30 kompisar med moppe, vissa har jag bara gått fram till och börjat prata :)
Användarens profilbild
Vagif
Extra Varnad

Inlägg av Vagif »

LinkanTuning skrev:Bara gå fram o snacka? har gjort det några gånger och man blir "nästan" alltid glad bemött. Jag har säkert 20-30 kompisar med moppe, vissa har jag bara gått fram till och börjat prata :)
Jo jag skulle gå fram o snacka, om jag fick chansen. Har set 50 moppar men ingen står stilla alla kör. Vill inte jaga dem och stoppa dem, dem skulle tro jag är sjuk i huvet :D
Jonaskarlsson
Elmoped

Inlägg av Jonaskarlsson »

Här i Salem har de en Facebooksida som heter MoppeMeat salem, gå in på den och fråga om någon vill hänga med ut och köra lite :D
Hampu
Avstängd

Inlägg av Hampu »

Jonaskarlsson skrev:Här i Salem har de en Facebooksida som heter MoppeMeat salem, gå in på den och fråga om någon vill hänga med ut och köra lite :D
Moppekött... Hehehe <3
Jävligt smart med en moppesida förresten! Önska att det fanns här :(
Skriv svar