Alltså sådära seg acceleration får man ju inte ens med världens sämst inställda förgasare, och jag vettefan vad problemet kan vara men skulle det inte kunna vara typ en kolvring som är åt helvete eller något? :/
Hoppas någon vet vad problemet är så du kan fixa det!
Tryckfjädern byter man endast om den slirar, dvs den varvar mer än vad den går framåt. Så nej det är inte tryckfjädern som är problemet i detta fallet.
Hampu skrev:Alltså sådära seg acceleration får man ju inte ens med världens sämst inställda förgasare, och jag vettefan vad problemet kan vara men skulle det inte kunna vara typ en kolvring som är åt helvete eller något? :/
Hoppas någon vet vad problemet är så du kan fixa det!
Jag tror inte att det är felet eftersom att den var likadan med förra cylindern
Skulle gå ännu bättre med ett rör som var avstämt för den cylindern, om du har LeoVince (lågvarv) och Stage6 50 sport (har för mig att det är högvarvigt) så får du ju inte all effekt du skulle kunna få ur din moppe
emilnordman skrev:Skulle gå ännu bättre med ett rör som var avstämt för den cylindern, om du har LeoVince (lågvarv) och Stage6 50 sport (har för mig att det är högvarvigt) så får du ju inte all effekt du skulle kunna få ur din moppe