Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
vilken rotor?Nojjan skrev:Min 142a är besiktad med enkel ska bara byta något u rotorn så går han som en bil vet ej köpte den nyss :/
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
Okejsweeken skrev:1 det går teoretiskt att dreva om, men måste göra egna drev vilket är jävligt svårt eller köpa special gjorda drev
Jag tror även att du måste dreva om backen (går typ 70 bakåt annars)
2 Nojjan. Inte för att förstöra för dig men, din 142 är INTE reggad med enkellåda och varvstopp, den är med 99,99% chans reggad dubbla som alla andra A-traktorer.
Fast har du tur med polisen klarar du dig kanske, men egentligen ska du få ombess
(En a traktor måste gå högst 30 vid Max varv alltså ca 5-6000 rpm, alltså ej lagligt med ett stopp vid 2000
Ja tyvärr om varvstoppet inte är vid typ 5000Nojjan skrev:Okejsweeken skrev:1 det går teoretiskt att dreva om, men måste göra egna drev vilket är jävligt svårt eller köpa special gjorda drev
2 Nojjan. Inte för att förstöra för dig men, din 142 är INTE reggad med enkellåda och varvstopp, den är med 99,99% chans reggad dubbla som alla andra A-traktorer.
Fast har du tur med polisen klarar du dig kanske, men egentligen ska du få ombess
(En a traktor måste gå högst 30 vid Max varv alltså ca 5-6000 rpm, alltså ej lagligt med ett stopp vid 2000
förra ägaren sa det men vet ej :/ så om jag kör 30 med varvstopp är det olagligt då? fick inte med en till låda heller.
aa men jag litade på han verkade seriös :/ men men nu vet jag om det tack för hjälpen hoppas man har tur om man ligger i 30 att dom stannar en bara kollar kort och jag får blåsasweeken skrev:Ja tyvärr om varvstoppet inte är vid typ 5000Nojjan skrev:Okejsweeken skrev:1 det går teoretiskt att dreva om, men måste göra egna drev vilket är jävligt svårt eller köpa special gjorda drev
förra ägaren sa det men vet ej :/ så om jag kör 30 med varvstopp är det olagligt då? fick inte med en till låda heller.
![]()
Reglerna är jävligt dumma, fast har du tur blir du aldrig stannad alternativt av en polis som skiter i det,
Tänkte att det vore bra att veta om det.
Drygt att försäljare ska hålla på och ljuga så där,man ska ju helst/igentligen kolla upp allt själv