Italkit till 50cc Rotorkit.

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
IsacPlex
Elmoped

Italkit till 50cc Rotorkit.

Inlägg av IsacPlex »

tjena har en am6a med giannelli rör och orginal 50 cc. jag undrar om det är värt att köpa italkit (rotorkit) till den. vill inte byta vev, håller den tro? och kommer effekten vara någon fast det är 50cc?
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014

Inlägg av Sebbe-Tuning »

På tok för mesig setup.
Ta dig upp till uppermidrace/hyper så kan du börja tänka på en eftermarknadständning.
Så nej. Det är INTE värt att köpa den. Håller kommer den men effekten kommer du knappt märka av.
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
IsacPlex
Elmoped

Inlägg av IsacPlex »

Sebbe-Tuning skrev:På tok för mesig setup.
Ta dig upp till uppermidrace/hyper så kan du börja tänka på en eftermarknadständning.
Så nej. Det är INTE värt att köpa den. Håller kommer den men effekten kommer du knappt märka av.
men för 1k är det väl värt?
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014

Inlägg av Sebbe-Tuning »

IsacPlex skrev:
Sebbe-Tuning skrev:På tok för mesig setup.
men för 1k är det väl värt?
Nej. Köp dig en trimcylinder istället.
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
simonskaren
Elmoped

Inlägg av simonskaren »

1k köp o så köperu en 70 cylinder. Jag kör me italkit selettra på min prorace 2 70mk o en stor skillnad till tidigare original tändning!
Skriv svar