Boatian Classic går dåligt

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
Härdig
Svårstartad skrothög

Boatian Classic går dåligt

Inlägg av Härdig »

Tjenare alla pojkar och flickor. Nu är det nämligen så att jag har gjort mitt livsstörsta misstag, och det var själv klart när jag köpte en Boatian.

Själva problemet är att jag är helt värdelös på 4-takts motorer.

Så här är det, ibland när den funkar helt galant och jag svischar förbi i 45 km så kan den få ett aids anfall och nästan dö, dock går den att köra med om jag max gasar 1/5 gas och verkligen pimplar på gasen då moppen max går i 15 km/h

Jag har bytt tändstift, bytt vikter, bytt rem och oljan precis, dock så var ju problemet innan jag bytte dessa komponenter också.

Så nu vill jag se alla moppepojkar som kan någon om 4-takt, att ge ett konkretförslag.

Med vänlig hälsning Eric :D
Användarens profilbild
Härdig
Svårstartad skrothög

Re: Boatian Classic går dåligt

Inlägg av Härdig »

?
Härdig skrev:Tjenare alla pojkar och flickor. Nu är det nämligen så att jag har gjort mitt livsstörsta misstag, och det var själv klart när jag köpte en Boatian.

Så här är det, ibland när den funkar helt galant och jag svischar förbi i 45 km så kan den få ett aids anfall och nästan dö, dock går den att köra med om jag max gasar 1/5 gas och verkligen pimplar på gasen då moppen max går i 15 km/h

Jag har bytt tändstift, bytt vikter, bytt rem och oljan precis, dock så var ju problemet innan jag bytte dessa komponenter också.

Så nu vill jag se alla moppepojkar som kan någon om 4-takt, att ge ett konkretförslag.

Användarens profilbild
Härdig
Svårstartad skrothög

Re: Boatian Classic går dåligt

Inlägg av Härdig »

?
Härdig skrev:?
Härdig skrev:Tjenare alla pojkar och flickor. Nu är det nämligen så att jag har gjort mitt livsstörsta misstag, och det var själv klart när jag köpte en Boatian.

Skriv svar