Gummiapan skrev:Den andra. Men jag tycker att du ändå borde köpa en 70cc istället det är så värt det. 50sport ger oftast inte så mycket mer effekt
90 med bara sportcylinder? Vad har du mera för setup? Tvekar på att du kommer upp i 90 med ljudnivån nere...Randysh skrev:Ska köra centralt väldigt mycket så ljudnivån är en viktig del, därför jag valt 50sport. man lär komma upp i hastigheten 90km/h åtminstonde och det räcker för migGummiapan skrev:Den andra. Men jag tycker att du ändå borde köpa en 70cc istället det är så värt det. 50sport ger oftast inte så mycket mer effekt
Hampu skrev:90 med bara sportcylinder? Vad har du mera för setup? Tvekar på att du kommer upp i 90 med ljudnivån nere...Randysh skrev:Ska köra centralt väldigt mycket så ljudnivån är en viktig del, därför jag valt 50sport. man lär komma upp i hastigheten 90km/h åtminstonde och det räcker för migGummiapan skrev:Den andra. Men jag tycker att du ändå borde köpa en 70cc istället det är så värt det. 50sport ger oftast inte så mycket mer effekt
PFFT... Tror aldrig på att han kommer upp i 95 ärliga med ZX och 50cc sport...Randysh skrev:Med den sportcylindern
17.5mm förgasare
Stage6 - Kopplingsskål (R/T) 107 mm
Malossi - Koppling (Delta MHR) 107mm
Malossi - Variatorkit (Multivar) MHR
Leo vince ZX trimrör
min polare har samma setup fast orginal koppling o den gör 95 ärligaHampu skrev:90 med bara sportcylinder? Vad har du mera för setup? Tvekar på att du kommer upp i 90 med ljudnivån nere...Randysh skrev:Ska köra centralt väldigt mycket så ljudnivån är en viktig del, därför jag valt 50sport. man lär komma upp i hastigheten 90km/h åtminstonde och det räcker för mig
gilerahjärnan skrev:http://twostroke.se/product.asp?product=13188