Denna tjej måste vara galen, det skicket som denna aeroxen är i är ju värd myyycket mer än vad hon vill ha! Tänkte bara om någon vill köpa en billig aerox EU i detta skick nu så köp denna! http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_A ... ?ca=17&w=3
Senast redigerad av albinzz0n den 23 juni 2014, 14:28, redigerad totalt 1 gånger.
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
albinzz0n skrev:Fast för 7000kr är den ändå sjukt billig!
Nu vet inte jag vad du anser sjukt billigt med min kompis köpte en aerox 04:a för en rostig gammal bmx och 1000:-... Sen den på annonsen kan vara hur tattarmekad som helst och dåligt servad osv...
Men jag menar mest om man jämför med alla andra på blocket så är denna mycket billigare än alla andra om vi går utseendemässigt, kolla runt på blocket lite så märket du!
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
7k för den där är inte så "sjukt billig". Som sagt kan den vara lagad med kemisk metall, silvertejp och buntband överallt i motorn. Sen kan den ju visserligen vara rätt fräsch i motorn och säljaren skulle kunna begära mera, men det är ändå inte så "sjukt billigt".
If one day speed kills me, don't cry, because I was smiling.