Hej kanske fel forum men har en Rieju Drac , men hastighetsmätar sladden åkte in i hjulet när jag körde så den blev helt pajj ;P, vet ni vart jag kan hitta en billig mätare, finns det på biltema lr ngt sådant?, bryr mig nt hur den ser ut vill bara se hastigetheten och ska va billig. tack i förhand! mvh
yamahaneos1 skrev:Hej kanske fel forum men har en Rieju Drac , men hastighetsmätar sladden åkte in i hjulet när jag körde så den blev helt pajj ;P, vet ni vart jag kan hitta en billig mätare, finns det på biltema lr ngt sådant?, bryr mig nt hur den ser ut vill bara se hastigetheten och ska va billig. tack i förhand! mvh
felpost... ska läggas i crossmoped och inte scooter.
Jo men som Filip sa så kan du köpa en på Biltemaaaa!!!!!!!!!!!!! :pPpPPPPPPppPPppPppppppPPPPpppppPPPPpPPP xDDDDDDDXDXDXDXDXDXDXxdxdxdxxdxdxdxdXDFXDXDXD
rärox skrev:Jo men som Filip sa så kan du köpa en på Biltemaaaa!!!!!!!!!!!!! :pPpPPPPPPppPPppPppppppPPPPpppppPPPPpPPP xDDDDDDDXDXDXDXDXDXDXxdxdxdxxdxdxdxdXDFXDXDXD
Om du kör olagligt så skit i hastgihetsmätaren enbart nödvändigt för att se soppan tycker jag.
Kör alltid själv över hastighetsgränsen så fuq the law!
rärox skrev:Jo men som Filip sa så kan du köpa en på Biltemaaaa!!!!!!!!!!!!! :pPpPPPPPPppPPppPppppppPPPPpppppPPPPpPPP xDDDDDDDXDXDXDXDXDXDXxdxdxdxxdxdxdxdXDFXDXDXD
Om du kör olagligt så skit i hastgihetsmätaren enbart nödvändigt för att se soppan tycker jag.
Så jävla k00l, får jag bli som du? <3333333333333
Jevlar,mannen! Chilla, ma man Filsti gansgsta-boy ruleees 1337 palla